• Soms spelen die bij mij heel erg op dan word ik misselijk, krijg ik hoofdpijn, spierpijn, ik heb dan het gevoel dat ik doodga of ben bang dat ik niet meer kan denken dat klinkt heel vreemd maar dat is gewoon zo. Ik ben ook bang dat ik dan de controle over mijn lichaam verlies, en er is niks aan de doen ik heb er ook veel over gelezen en eigenlijk is er geen cure tegen zeg maar. Zweethanden, trillende benen, blegh.. Het gebeurd meestal als ik alleen ben maar nu terwijl ik hier met een groep mensen zit en dat is nog erger want dan weet ik helemaal niet wat ik moet doen. Zo.. dus.. Het voeld als een bad trip..

    Heeft iemand ook dezelfde paniek/angst aanvallen als mij?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik denk dat het ook wel een bad trip(je) zal zijn lieverd. Even niet meer drinken en/of lekker naar bed gaan? <3
    [Ik heb zoiets ook wel eens hoor, heel af en toe, als een jointje verkeerd valt.]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ik denk dat het ook wel een bad trip(je) zal zijn lieverd. Even niet meer drinken en/of lekker naar bed gaan? <3
    [Ik heb zoiets ook wel eens hoor, heel af en toe, als een jointje verkeerd valt.]

    Ik know schat, ik ben dus bang om te slapen, en ik heb het zelfs als ik niet heb gedronken zeg maar.. Meestal voor er dingen gaan gebeuren, spannende dingen enzo... Bluugh..Hierdoor heb ik ook insomnia gekregen, zit ik dan :') The party pooper :') ..Pff..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Dat zuigt ...Heb ik ook wel eens last van maar niet zo heel erg :O


    Im The Wild One - Suzi Q

    Nog nooit last van gehad. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is gewoon klote, en ze komen steeds vaker weer.. :(


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Sterkte! (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Sterkte! (flower)

    Thanks <3 Het ging een tijdje goed maar dat is al weer voorbij '-.-


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Dat is toevallig,heb ik net een topic over gemaakt. Ja dat heb ik wel vaak,niet fijn!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    Dat is toevallig,heb ik net een topic over gemaakt. Ja dat heb ik wel vaak,niet fijn!


    Ja die zag ik al :') Haha.
    Nee is ook niet fijn nee.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!