• Ik kwam er vandaag achter dat mijn 5-jarige oppaskindje verliefd is op Justin Bieber --'
    We liepen langs de Primera en daar hing een Biebster poster en toen kustte ze die poster. Ik dacht echt O My God.

    Maar ze is wel schattig, want ze denkt dat Dougie Poynter -McFly- mijn vriendje is x']
    want ik heb een foto van hem als achtergrond op mijn mobiel en mijn oppaskindje zei: wat een leuk vriendje heb jij. En toen vond ik het niet nodig om haar te verbeteren ;D

    Hebben jullie ook leuke oppaskindjes?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik had ooit hele leuke oppaskindjes, ik heb daar 3 jaar opgepast. Inmiddels zijn ze helaas verhuisd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha, Dougie is cute (; En de mijne had een drakenkasteel en de bijbehorende draken helemaal bedazzled x'D Waardoor het dus allemaal glitterde.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aaaahw, wat poepig! Mijn broer dacht dat Justin Bieber bij mij op school zat en dat hij mijn date was voor het schoolfeest. Lol, één minpuntje; ik ben geen fan van Bieber dus ik weet echt niet waar hij dat gehaald had :')


    Olive

    Lol, ach als ze zo klein zijn is het nog een soort van acceptabel.

    Ik had een heel lief oppaskindje, maar dat is een lang verhaal.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb zo'n meisje van 5 ze heet Lakisha, Ben erachter gekomen dat ze bang is voor Harry Potter.

    We liepen zo door het park daar hangt bij zo'n bushalte een vage Potter-Poster zij helemaal wegrennen. Ik dacht van Oké.

    Zij denkt dat Carlos Pena (Die dit jaar 22 word) Mijn (Die dit jaar 13 word) BF is.


    Ze denkt dat ze van Kraaltjes een krokante smaak kan maken in haar speelgoedkeuken.


    Firm believer of all that is magic

    Haha, dat is schattig.
    Maar ik heb geen oppaskindje. x']

    Ik heb eens op een kleuterschool stage gelopen en 1 van die kleintjes die is nogal erg op zijn moeder gesteld en hij noemde mij toen dus "Mama", ook droeg hij een luier. En ik moest samen met een andere juf hem verschonen zegmaar. Zij deed de luier ik moest hem zegmaar uitkleden. xD.
    Maar soms heb ik wel dat meisjes van mijn school die in de eerste zitten denken dat Chris Colfer mijn vriendje is omdat ik een foto van hem als achtergrond heb.

    Wat schattig <3
    Eén van mijn oppaskindjes heeft een obsessie voor hagelslag. Hij doet echt ALLES voor hagelslag, echt heel raar. (hij is 7 -.-')
    En de andere, zijn zusje, is 5 en die is Jonas Brothers fan. Vooral Kevin. Telkens als JONAS op tv komt gaat ze helemaal schreeuwen enzo en het beeldscherm kusjes geven. Zo schattig <3


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Nee, maar mijn nichtje is wel heel erg schattig. Elke keer als ik aan de computer zit, en ik dan Quizlet doe, zegt ze: 'Wat voor spelletje speel jij?' Haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    aaaw zo schattig, k wou dat mijn oppaskindjes dat zeiden khehehe ^_^


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Aaaahw, cute!

    Authors schreef:
    Aaaahw, wat poepig! Mijn broer dacht dat Justin Bieber bij mij op school zat en dat hij mijn date was voor het schoolfeest. Lol, één minpuntje; ik ben geen fan van Bieber dus ik weet echt niet waar hij dat gehaald had :')

    Dat zou ik dus ook echt erg vinden, als mijn broertje dat dacht x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik pas op bij een gezin met 4 kinderen, echt ontzettend leuk (krul) Al 3 jaar alweer.


    -

    Genius schreef:
    Ik pas op bij een gezin met 4 kinderen, echt ontzettend leuk (krul) Al 3 jaar alweer.

    4 kinderen?! Is dat niet super druk?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn oppaskindje kwam langs op me verjaardag: ''ben jij zestien? Ik dacht dat je twintig was want je bent zo groot!'' haha :')


    Everything is worse without music.