• Ik vroeg mijn beste vriendin deze week zo of ze ook uitging met koninginnedag. En toen vertelde ze me dat ze uitging met haar klasgenoten en of ik ook ging. Dus ik zei zo 'Ik denk van niet' zegt ze 'Lameeee'. Toen had ik iets van wtf reageer beetje normaal. Dus ik zeggen 'Ja nou jij gaat al met anderen' en toen zei ze niks meer. Dus ik terug zeggen van 'Daar word je stil van he' en toen reageerde ze dat ze aan het werk weer was.

Maargoed ik voel me gewoon wat vergeten nu want ze gaat alleen maar uit met haar klasgenoten en wij praten echt nauwelijks met elkaar de laatste tijd.. ;( En nu hoorde ik net van een vriend van me dat ze tegen iedereen ging zeggen dat ik ineens zo stom reageerde tegen haar :') Dus ze snapt gewoon niet waarom ik zo reageerde.

Ik voel me echt gewoon vriendloos de laatste tijd, mwehhhh

-

Pff, zij is pas lame.
    Maar Jacbaby, je hebt mij en wij gaan samen een knallende koninginnedag ervan maken. Dan ga ik jou bewijzen dat je niet vriendloos bent! En dat ik heel veel van jou hou! <3(krul)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

xSnoepjex schreef:
    Wat kunnen bff's trouwens kut zijn (';
    De mijne was me namelijk ook al vergeten mee te vragen met koninginnendag o;
    & vergeten me te vertellen dat we een so hadden, waardoor ik nu een 1 heb.

&eigelijk zit ik in dezelfde situatie als jou.
    Mijn bff en ik praten ook neit meer veel met elkaar.

Misschien heeft ze problemen met zichzelf?
    Of is ze al heel lang bevriend met jou geweest, en wilt ze nu eigen vriendinnen?

die van mij heeft daar namelijk last van (';

Problemen met zichzelf heeft ze absoluut niet, die leeft echt een zorgeloos leventje. 8D En die klasgenoten kent ze al 3 jaar en ze doet daar wel wat vaker mee hoor, maakt me ook niet uit opzich. Maar het gaat nu erom dat ik het gevoel krijg dat ze mij vergeet en alleen maar dingen met haar klasgenoten doet terwijl ze die bijna elke dag ziet/spreekt :')

-

Sadistic schreef:
    Pff, zij is pas lame.
    Maar Jacbaby, je hebt mij en wij gaan samen een knallende koninginnedag ervan maken. Dan ga ik jou bewijzen dat je niet vriendloos bent! En dat ik heel veel van jou hou! <3(krul)

Whiiiiii jij bent zo lief <3

-

Ahw, dat is echt kud.
    Ik heb ook wel van die momenten dat ik me even vriendloos voel...
    Dat is inderdaad ook niet leuk, miss met haar erover praten. ?

Genius schreef:
    (...)
    Whiiiiii jij bent zo lief <3

Hahahaha, misschien kunnen we samen dan mijn tattoo laten zetten! :'D
    Ik wil een smiley laten maken van 2 moedervlekjes op m'n rug en dat lijkt me wel een soort van het ideale en melige moment ervoor! :'D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik bevond me een tijdje terug in een soortgelijke situatie.
    Nu ben ik vriendloos ):

Sadistic schreef:
    (...)

Ik wil een smiley laten maken van 2 moedervlekjes op m'n rug en dat lijkt me wel een soort van het ideale en melige moment ervoor! :'D

Hahaha jij spoort echt niet 8D Maar dat lijkt me wel supervettttt

-

Genius schreef:
    (...)
    Hahaha jij spoort echt niet 8D Maar dat lijkt me wel supervettttt

Wist je trouwens dat ik dacht dat je dit topic serieus had aangemaakt als reactie op die GB dinges? :'D Echt erg. :'D
    Ja, ik spoor niet maar dat vind ik zooo leuk! Zijn precies 2 stipjes naast elkaar, waar je net een mondje onder kan laten zetten en dan een rondje eromheen en dan is het een smiley. ;D

Sadistic schreef:
    (...)

Wist je trouwens dat ik dacht dat je dit topic serieus had aangemaakt als reactie op die GB dinges? :'D Echt erg. :'D
    Ja, ik spoor niet maar dat vind ik zooo leuk! Zijn precies 2 stipjes naast elkaar, waar je net een mondje onder kan laten zetten en dan een rondje eromheen en dan is het een smiley. ;D

Daar maak ik echt geen topic over 8D
    Ik vind het wel een vet orgineel idee haha. I love it :9~

-

Ergh, net een klein kind.
    Negeer haar en ga met al je andere vrienden uit en als zij je eens nodig heeft, geef haar een koekje van d'r eigen deeg. (':
    En je bent niet vriendloos. We zijn toch vrienden? Haha.

Where there is a sea there are pirates...

Ik dacht trouwens ook eerst dat je dit topic over Nancy maakte, haha xd

Where there is a sea there are pirates...

Zij is gewoon lame..
    Heb je geen andere vrienden waar je iets mee kan gaan doen?

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Rocket schreef:
    Zij is gewoon lame..
    Heb je geen andere vrienden waar je iets mee kan gaan doen?

Ja, ze komt bij mij slapen en dan gaan we samen de stad in. ;D

Same here... ^^

Bad decisions make good stories.

Sadistic schreef:
    (...)

Daar ga jij een foto van maken en ons laten zien 8D Waarom? Omdat het moet kan. En omdat ik je daartoe verplicht.
    You just lost the game.

ON: Ik zou d'r gewoon in haar eigen sop laten gaarkoken. Als ze het wil bij leggen/uitpraten komt ze wel naar jou toe. Zo niet; dan weet je ook meteen wat voor vriendin ze werkelijk is :]

No growth of the heart is ever a waste