• Ik zoek stories om te lezen ^^
    Ik lees:
    -Harry Potter
    -Onbekende personen
    - voor de rest alles wel

    Ik lees niet:
    - Justin Bieber
    - Tokio Hotel
    - Twilight

    Liefst minder dan 20 hoofdstukken of pas begonnen ^^(mag ook wel meer)
    Ook een originele verhaallijn als het kan =D

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 20:45 ]


    =

    Glee?


    Keep it simple.

    kidnapped deze story is beeïndigd en gaat over een meisje die is ontvoerd 21 hoofdstukken
    willowmere over een meisje die te maken krijgt met hekserij enz 13 hoofdstukken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zie mijn story: The Succubus kiss.


    "No matter how dark the moment, love and hope are always possible"

    Kijk op mijn porfiel:

    Stay Strong.

    Is met onbekende personen & ik ben pas begonnen ; 2 hoofdstukken.


    I will be.

    Sos odio
    ik ben er pas net mee begonnen maar ik schrijf zo snel als ik kan

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 13:27 ]


    Dare to be different!!!!

    Calm schreef:
    Wat pech, ik heb alleen Justin bieber.


    I´m nothing special.

    Nora heeft Cesc leren kennen op vakantie in Amerika. Na twee weken in Amerika gingen ze beide terug, Cesc naar Londen en Nora naar Barcelona. Ze bleven schrijven, elke dag, beloofden ze. Dat werd om de dag, elke week, elke maand. Toen niet meer.
    Een paar maanden later kreeg Nora weer een brief van Cesc. Dat hij een vriendin had. Steken van jaloezie gingen door haar heen. Toen besloot ze zelf het 'slechtere' pad op te gaan. Seks, drugs en drank. Totdat ze David leerde kennen, dit was meer dan een one-night stand. Veel meer. Samen kregen ze een relatie. Totdat Nora Cesc weer tegen kwam bij de training van het Spaanse team voor het EK. Voelt ze nog wat voor Cesc? Of Cesc voor haar?


    Roses from London


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Impossible Love

    de mijne?

    Everyone has a secret


    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.


    Plaatje aanklikbaar
    Avontuur, romantiek, drama, spanning, onbekende personen. 12+

    Rosaline Abigail Valence, een jonge vrouw van adelijke afkomst is het zat thuis. Ze besluit te vertrekken, ze verkleed zich als een jongeman en waagt zich op een piratenschip, wat zal er van haar terechtkomen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deep in the Jungle.

    Kaylee maakte een reis op zee toen er plots een hevige storm kwam opzetten. Op dat moment zat ze op het dek en door een onverwachtse golf die bijna niemand zag aankomen tuimelde ze overboord. Niemand had het gezien of maar gemerkt. Tot op de dag van vandaag zwierf ze rond in de diepe Jungle van Guyana. Het ongeluk gebeurde op haar zeventiende, intussen is ze negentien. Omdat ze al twee jaar lang geen menselijk gezelschap had, kwam het vaak voor dat ze rare hallucinaties kreeg.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Onbekende personen (:
    Het Doolhof


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ineens allemaal dezelfde mensen promoten, lol. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking