• Ik zoek stories om te lezen ^^
    Ik lees:
    -Harry Potter
    -Onbekende personen
    - voor de rest alles wel

    Ik lees niet:
    - Justin Bieber
    - Tokio Hotel
    - Twilight

    Liefst minder dan 20 hoofdstukken of pas begonnen ^^(mag ook wel meer)
    Ook een originele verhaallijn als het kan =D

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 20:45 ]


    =

    Qua Harry Potter verhalen kan ik je de verhalen van Defensive en Wiarda aanraden, en ik heb zelf ook een verhaal dat je misschien leuk zou vinden; The Eyes of a Snake. Al deze stories hebben wel al meer dan 20 hoofdstukken, maar niet heel veel, dus je kunt het nog wel inhalen. (:
    Ik heb ook wel verhalen over onbekende personen, maar daarvoor moet je maar even op mijn profiel kijken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat pech, ik heb alleen Justin bieber.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Unforgetable love mijn verhaal met Tom Riddle. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    lees je Percy Jackson?


    Ordo ab Chao

    Ik heb een story geopend met verschillende stories gesorteerd per genre. Anders moet je eens een kijkje nemen. Het heet stories gesorteerd per genre en staat op mijn tweede pagina.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www.quizlet.nl/stories/47752/ik-kan-geesten-zien/
    Ik, Sammy, ben een doodnormaal meisje. Er is alleen één ding anders aan me: ik kan geesten zien.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben bezig aan het schrijven mijn verhaal maar zodra mijn 2de hoofdstuk af is typ ik het en laat ik het je weten


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Cliiickk
    Alleen ik moet je waarschuwen, er word niet heel veel gepost omdat ik en de mede schrijfster nog niet veel tijd hebben om te schrijven (examen, school etc.)

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 10:53 ]


    Alleen maar tranen van geluk



    Wie puur en rein is gaat naar de hemel. Maar wat als je de kans nooit gekregen hebt om te leven? Kate stief op haar 16e voor ze de kans kreeg om een zonde te begaan. Maar nu heeft ze haar aureool opgegeven en is naar de aarde teruggekeerd. Kunnen de andere engelen haar nog redden van haar ondergang? Of zullen haar zonden ervoor zorgen dat ze voorgoed uit de hemel wordt verbannen?

    Het is met onbekende personen ^^.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 10:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet niet of je van horror of thriller houdt, maar als dat het geval is, kan je ook mijn verhalen lezen. Ze zijn allemaal met onbekende personen. Ik weet niet precies wat jij origineel vindt, maar ik probeer wel altijd een zo origineel mogelijke verhaallijn te bedenken en onderwerpen te gebruiken waarover niet zo vaak geschreven wordt.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    This is War. van mezelf (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.


    Black Snow.
    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga ze eens ff bekijken =D


    =

    hij voldoet wel aan je eisen :Y)
    Ying and Yang reunited


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Daughter of a werewolf :'D een harry potter verhaal, gaat over de dochter van Remus.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333