• spoilers!!!

    Wie gaat er allemaal dood in harry potter 7? ik had het er net met mijn zus over, maar ik weet ze grotendeels niet meer

    edit: ik weet nog dat dolleman, dobby, fred en een van die dikke dood gaat, o ja, en tops en lupos, meer weet ik er niet

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 15:33 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dobby :( maar meer weet ik niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dobby alleen hoor volgensmij.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    SPOILERS

    Dobby, één van de tweeling (Fred dacht ik), Beatrix, Voldemort, Dolleman.. Ik weet het niet meer zo goed persoonlijk :x


    Olive

    Dobby, Hedwig, Fred, Tops & Lupos, Dolleman, Bellatrix, Voldie (:
    Euh..

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 15:29 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    die gast met dat oog. dolleman?
    je weet wel die wat eerder in harry potter voorkwam.

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 15:30 ]


    Believe in yourself, change the world.

    -spoilers hier-

    Hedwig, Dolleman, Dobby, Remus Lupos, Tops, een hoop dooddoeners, Bellatrix Van Detta, Kasper Krauwel, Peter Pippeling, Sneep, Korzel, Fred Wemel en Voldemort zijn even de enigen die in me opkomen. Maar ik op wikipedia staat ergens een lijst. Ik zoek 'm even voor je (:
    Klik


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    -spoilers hier-

    Hedwig, Dolleman, Dobby, Remus Lupos, Tops, een hoop dooddoeners, Bellatrix Van Detta, Kasper Krauwel, Peter Pippeling, Sneep, Korzel, Fred Wemel en Voldemort zijn even de enigen die in me opkomen. Maar ik op wikipedia staat ergens een lijst. Ik zoek 'm even voor je (:
    Klik

    Kasper?! NOOO :O Ik moet het boek toch echt is overnieuw gaan lezen.
    Stom dat er zoveel doodgaan, Remus en Tops mochten van mij best blijven leven. oh, en voldemort natuurlijk ook. Dan moesten er nieuwe films komen :P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hier komen ze; Ik gebruik de Engelse namen. (:

    Charity Burbage, Hedwig, Mad-Eye Moody, Rufus Scrimgeour, Een duitse vrouw met haar 2 kinderen, Gregorovitch, Gellert Grindelwald, Bathilda Bagshot , Ted Tonks, Dirk Cresswell , Gornuk, Peter Pettigrew, Dobby, Vincent Crabbe, Fred Weasley, Remus Lupin, Nymphadora Lupin - Tonks, Colin Creevey, Severus Snape, Nagini, Bellatrix Lestrange, Voldemort en nog 50 ongenoemden die de Battle of Hogwarts niet hebben overleefd. (:

    In het boek zijn er ook nog andere vermoord / dood gegaan, maar dat is al jaren voordat het boek zich echt afspeeld. (:

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 18:40 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    In de film gaat Lavender Brown volgens mij ook dood.

    Depulso schreef:
    Dobby alleen hoor volgensmij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Korzel of Kwast een van die twee maar volgens mij was het korzel


    =

    Ik kijk geen harry poter dusja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hedwig
    Dobby
    Fred
    Tops
    Lupos
    Dolleman
    Voldemort
    Korzel
    Bellatrix van Detta
    Sneep
    Kasper Krauwel
    Peter Pippeling


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.