• Ik zit met een probleem...

    Vandaag op school zat ik het eerste uur alleen, daarna kwam er een meisje naast mij zitten, maar dat is echt zo'n huppel.. Ze deed enorm irri en ging op mijn spullen zitten schrijven en TH af zitten kraken.. Ik had het liefst mijn spullen gepakt en weggelopen, maar daar had ik het lef niet genoeg voor.. En vandaag kregen we voor het eerst duits, dus ik vroeg aan de docent of die TH kenden en hij zie ja natuurlijk! En toe zei die dat we dat wel een keer gingen luisteren, en meteen begon de klas domme geluiden te maken :'S Ik wil wel van school veranderen maar ik ben bang dat het misschien erger daar is dan op mijn school?!

    Wat moet ik nu? Ik weet echt niet wat ik moet doen!

    IK heb dat nie tzo, ze zeggen soms wel er eens iets over maar voor de rest si mijn klas wel cava!!!


    *He's the one.

    K heb daa ook vertelt aan mijn nieuwe lerares duits!! Ze zij dat ik wel eens een cd mocht mee nemen, toen zei ik dat ik dan miss gepest zou gaan worden ofzow,, dus doe maar ni xD Op elke school word TH af gekraakt.

    Je moet niet laten zien dat je TH fan bent, behalve miss wat plaatjes in je agenda ofzow,,, behalve als je het geen bal kan schelen wat andere zeggen of fluisteren,, je kan altijd nog na een half jaar eens een th shirtje aan doen :)

    Ik durf ook niet naar een andere school, de zelfde reden^

    Oei :S Ik laat eiglijk ni egt merke da ik fan ben :] Als ze vrage of ik fan ben zeg ik ntuurlijk wel JAA, mr ik laat et nooit merke, want dn weet ik da ze die bginne af te krake, ma ge moet zois me u oge rolle fsoo als ze nog zoiets doen, bij mij zwijge ze dan, tenzij ze zoo dom zijn om te beseffe da ze Stupide zijn ;)

    Mijn uitleg trekt nooit op iets :P


    007