• Ik heb een "vriedin" maar ze liegt altijd bv als ik zeg dat ik paardrijd zegt zij dat ze het ook doet en dat ze een paard heeft maar ze weet dan wel niet wat een hoofdstel is. Ze zegt ook altijd iets wat ik nooit heb gezegd of ze verdraait mijn woorden. Ze zit me altijd uit te schelden van lelijke of zoiets maar als "grap" maar als ik dan iets doe is het van Stop er eens mee.
    Ze steekt ook altijd de schuld op mij. Oke ik kan iets verkeerd hebben gedaan maar toch niet altijd?

    Ze liegt omdat ze jaloers is denk ik
    Nog een voorbeeld : Ik ben naar een Gaga concert geweest zij zegt dat ze in de grote vakantie ook naar lady gaga ga kijken in Amerika
    kan best maar ik geloof haar niet omdat ze al zoveel gelogen heeft

    Weten jullie wat ik kan doen?
    Hebben jullie ook zo van die vriendinnen ?

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 12:23 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    ik heb hele lieve vriendinnen :o en dump jou ''vriendin''


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zo iemand heb ik ook gekent, het was niet echt een vriendin maar oke, zeg als ze nog 1 keer liegt op kan flikkeren ?:X


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hoe kan je nou liegen over het hebben van een paard? Een paard kan je toch moeilijk verstoppen of zo? Vraag of je het eens mag zien of zo?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Hoe kan je nou liegen over het hebben van een paard? Een paard kan je toch moeilijk verstoppen of zo? Vraag of je het eens mag zien of zo?

    Ik weet nu wel dat ze geen paard heeft maar dat was maar een voorbeeld ik zal anders wat meer voorbeelden zetten


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Dat doet zo'n kind bij mij ook.


    Firm believer of all that is magic

    Ik snap niet hoe je haar een vriendin kunt noemen.


    Olive

    Depulso schreef:
    ik heb hele lieve vriendinnen :o en dump jou ''vriendin''


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb ook een zo'n vriendin, en ik word al jaren lang gek van haar. Ze doet precies wat jij beschrijft, en ik heb het haar al honderd keer uitgelegd maar als ik erover begin doet ze plotseling alsof ik lucht ben. Echt vervelend, ik snap hoe je je voelt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    wat ik zou doen in zo'n situatie is het uitleggen aan haar en aan haar duidelijk maken dat het menes is dat als ze nog 1 keer zo iets doet dat dan van jou kant de vriendschappelijkerelatie afgelopen is
    want zo door gaan is ook niet leuk

    Toch maar eens proberen om een serieus gesprek met haar te hebben over dat voor de grap uitschelden en liegen. Ik zou zeggen, stel voor dat je haar nog één kans geeft als ze die niet grijpt, jullie beter geen vriendinnen kunnen zijn. Als ze boos zou worden probeer dan om niet te schelden maar haar toch met respect te behandelen.

    Ik heb trouwens geen vriendinnen die zo doen, thank god.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik heb medelijden met je want ik heb ook zo'n vriendin!
    Schept die van jou ook altijd zo op?


    Heart in an amor.

    Authors schreef:
    Ik snap niet hoe je haar een vriendin kunt noemen.

    Idd, een vriendin hoort aardig te zijn tegen je en niet jaloers te zijn.

    Authors schreef:
    Ik snap niet hoe je haar een vriendin kunt noemen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    TwilightGrl schreef:
    ik heb medelijden met je want ik heb ook zo'n vriendin!
    Schept die van jou ook altijd zo op?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat is nou niet bepaalt een vriendin..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.