• 2010- De zestienjarige Delilah Mayer en haar ouders besluiten twee weken weg te glippen uit het drukke leven in New York. Ze besloten om naar het zonnige Madrid te gaan, waar Delilah de charmante Sergio Ramos ontmoet. Het was liefde op eerste gezicht en de twee zijn de twee weken niet van elkaars zijde we weggeweest, maar ze hadden twee problemen; De aftstand en het leeftijdsverschil.

    2011- Op haar achttiende is Delilah vast besloten om New York te verlaten en naar Sergio te verhuizen. Nu ze 17 is, en in haar laatste schooljaar zit lijkt alles zo dichtbij. Sergio en Delilah mailen ongeveer elke dag, ze skypen en smsen zoveel mogelijk. In de vakanties zorgt Sergio dat Delilah kan overvliegen naar Madrid, maar ondertussen gaat het leven het komende jaar gewoon verder zowel in New York bij Delilah als in Madrid bij Sergio.
    Soundtrack

    DOEN OF NIET DOEN? of een andere voetballer mss? (:
    Nodig:
    x Wags van Madridspelers.
    x Mensen vanop Delilah' haar school.

    Naam:
    Foto:
    Karakter:
    rol:



    & dan heb ik nog een vraagje, ik heb een paar titels maar ik kan niet kiezen ;

    Hey there, Delilah.
    Time square can't shine as bright as you.
    From New York City, with love.
    From Madrid with love.
    of als jij een leukere kan verzinnen ^^




    De beste, niet de eerste.
    Ik ben veranderd, hij gaat gaan over Ricardo Kakà en niet over Sergio Ramos, dus Sergio kan je ook invullen (:

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 14:11 ]


    The best things in life aren't things.

    Ik kan niet kiezen tussen de titels ;s.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vul WAG Sergio Canales in _O_

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 12:02 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nicklas schreef:
    Ik kan niet kiezen tussen de titels ;s.

    Das nou net ook mijn probleem, hehe.


    The best things in life aren't things.

    Naam: Valencia Rosita Exposito Savíros
    Foto:


    Karakter: Valencia is een lieve, behulpzame meid, maar heeft ook een aggresieve en vurige kant. Als je bevoorbeeld haar, haar vrienden of haar geliefden iets aan doet, ga je te maken hebben met een hele andere Valencia dan haar vrienden kennen. Dan gaat ze soms uit woede met borden gaan gooien of gaat ze tegen dingen schoppen en slaan. Dan zou je haar best niet te snel onder ogen komen. De Valencia die haar vrienden kennen is een zeer grappige lieve meid, die wel altijd in is voor een feestje en overal het positieve inziet. Ze kan geen minuut stil zijn, of stil zitten. Ze is een echte hectische, druk iemand. Ze moet altijd wel iets doet en stress besetndig is ze zeker niet. Als ze stress heeft blijf je beter uit haar buurt, want dan kunnen er woorden uit haar mond komen die ze zeker niet meent, maar ze kan gewoon niet tegen stress en gaat dan ook héél slecht presteren. Ze straalt ook misschien zelfvertrouwen uit, maar het is totaal niet waar. In haar jeugd is ze vaak de grond ingeboord door pesters en haar zelfvertrouwen ligt onder 0, maar ze gaat zich voor iedereen en alles veel te hard opstellen tot de bom ontploft en dan blijf je wéér beter uit haar buurt. Soms kan ze ook best een grote mond hebben.
    Rol: WAG Sergio Canales
    Titel: Dear Sergio _O_ #faal, doe maar Hey there, Delilah (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doen & Time square can't shine as bright as you.

    Naam: Nùvia
    Foto: Klikk!
    Karakter: Nùvia is een vrolijk meisje en is meestal hyper meisje. Ze is een aardig type en kan het met iedereen van Madrid goed vinden. Ze is een grapjas,ze vertelt graag grappige dingen en vind het leuk om grapjes uit te halen met de spelers. Ze is een behulpzaam type en help altijd als iemand van de spelers of iemand anders haar nodig heeft. Hoewel ze zelfverzekerd lijkt,is ze een onzeker type. Ze is continu bang Cristiano te verliezen en is enorm bang om dingen verkeerd te doen. Ze is een creatief type,ze heeft vaak goeie ideeën,ze is tevens een hobby ontwerpster. Ze ontwerp en maakt vaak kleren en sierraden. ZO ontwerpte een voetbalketting voor Cristiano's verjaardag. Ze is een zorgzaam type,ze is een luisterend oor. Iedereen kan bij haar zen verhaal kwijt. Ook is ze een schouder om op uit te huilen. Als ze iemand wilt troosten zingt ze meestal,ze kan prachtig zingen.
    rol: WAG Cristiano Ronaldo

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 13:32 ]

    Time square can't shine as bright as you.


    Oh en ik hoef geen rol, maar wil je zeggen als hij er is_O_


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga het van Sergio Ramos veranderen naar Ricardo Kakà, dus je kan Sergio zelf ook invullen!


    The best things in life aren't things.

    Naam: Amy Sawyer
    Foto:


    Karakter:
    Amy is zelf van Spaanse afkomst aangezien haar moeder Spaans is, ze weet veel van de cultuur en weet hoe belangrijk voetbal in Spanje is. Haar vader en moeder zitten midden in een scheiding en Amy heeft besloten om na het halen van haar diploma naar haar moeder in Spanje te verhuizen en haar achternaam te veranderen in Àgrada, haar moeders achternaam. Haar moeder is een sportmasseuse in Madrid. Amy is een lief meisje die serieus met haar toekomst bezig is en met beide benen op de grond staat. Ze weet wat ze wil en heeft duidelijk idealen. Veel mensen denken dat Amy een heel verlegen en onzeker meisje is omdat ze altijd stil is maar Amy is gewoon meer een denker dan een doener. Ondanks dat kan je wel veel met Amy lachen en lig je soms helemaal plat van haar onverwachte opmerkingen. Amy wil later uit principe trouwen, tenzij ze de ware man van haar dromen tegenkomt. Amy is helemaal verzot op haar hondje Cariñosa(wat lief in het Spaans betekent) en ze houdt veel van het lezen van griezelboeken en haar grootste hobby: amateurisctisch op de keyboards rammen.
    Amy heeft niet heel veel vrienden maar Delilah is er één van, Amy zegt zelf dat dat komt doordat veel mensen te dom voor haar zijn. Ondanks dat Amy heel intelligent en serieus is wil ze ook sportmasseuse worden.

    Rol: Ze zit natuurlijk op dezelfde school als Delilah en wat er in Madrid gebeurt mag je zelf weten ;)

    ''Hey there, Delilah''

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 14:19 ]


    Not all those who wander are lost.

    Naam: Britney Noa Miquelez
    Foto:


    Karakter: Britney is een lieve jonge vrouw met gevoel voor humor en kan altijd praatjes maken met mensen. Britney is soms te snel emotioneel, te naïef en zegt meestal wat ze denkt, maar voor de rest is ze een harde denker en zet ze altijd door.
    rol: WAG Cristiano Ronaldo.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naam:Luena Juliana Fuentes
    Foto:


    Karakter:Luena is een lieve vrolijke meid. Ze staat niet graag in de belangstelling en blijft het liefst een beetje op de achtergrond. Dit komt ook door wat ze allemaal heeft mee gemaakt. Tegen haar beste vriendinnen en de vriendinnen van andere spelers van FC Barcelona praat ze wel veel. Dit komt omdat ze hun kent en ook vertrouwt.Luena praat niet graag over haar verleden omdat het nog steeds een moeilijk onderwerp voor haar is. Cesc begrijpt dit heel goed en weet bij Luena ook precies wat hij wel en niet kan zeggen. En anders om is dit ook zo. Luena weer wanneer ze Sergio met rust moet laten of wanneer hij haar juist wel nodig heeft. Ze staat wel altijd voor hem klaar en zorgt dat alles tot in de puntjes toe verzorgt en klaar is.
    rol:WAG Sergio Ramos

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 16:15 ]


    ~

    Mensen ik denk dat ik niet door ga met deze story, toch niet nu vanwege heel weinig inspiratie, sorry knorry.


    The best things in life aren't things.