• Hi, (:

    De laatste tijd ben ik echt zeer moe. Maakt niet uit hoelaat ik ga slapen, de volgende dag ben ik nog altijd zeer moe. Ik ben al weet niet hoevaak veel vroeger gaan slapen, en dan heb ik het over 20:00u. En veel dingen op een dag, dus waarvan je moe word, doe ik ook niet echt maar ik luier ook niet. (Soms, maar de dagen als ik het niet doe.) En ook, als ik overdag een paar uurtjes slaap, ik blijf moe.

    Iemand enig idee wat dit kan zijn?

    Misschien stress?
    Ik heb het de laatste tijd ook (moeheid) en heb daardoor elke avond hoofdpijn.

    Nee, ik heb het namelijk al jaren en ik baal er nog steeds ontzettend van en het enige wat ik heb is overgewicht en een lage weerstand.


    Life is hard and then we die

    Pfeiffer misschien?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    PUKKELxDING schreef:
    Nee, ik heb het namelijk al jaren en ik baal er nog steeds ontzettend van en het enige wat ik heb is overgewicht en een lage weerstand.


    Ik weeg 60, 1.65 meter lang, 14 jaar. Ik sport elke woensdag en vrijdag ( Basketbal).

    Het kan door de puberteit komen, door bloedarmoede, door pfeiffer. Als ik mijn huisarts na praat dan zeg ik: "Vermoeidheid is een symptoom dat bij een groot aantal dingen om de hoek komt kijken." (of iets in de richting).
    Heb je last van stress, dan kan het daardoor komen. Je kunt voor de zekerheid het beste even langs de huisarts gaan.


    Fuck the world, I don't care.

    Als je teveel slaapt word je ook moe.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als je teveel slaapt word je ook moe.
    Yes indeed.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    Als je teveel slaapt word je ook moe.


    rlly?
    dat wist ik niet eens;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Misschien heb je pfeiffer of bloedarmoede of iets anders in die richting?


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Van puberen wordt je ook moe. Geloof me; ik ben in de 2e een paar maanden lang rond 20.00 naar bed gegaan, simpelweg omdat ik omviel van de slaap.


    It's time to be happy again.

    Ik heb wat geleerd: Als je steeds bv. rond 9uur elke avond in bed ligt ben je minder moe. Want dan heb je een vast ritme waneer je gaat slapen. Ik ga nu elke avond om 10uur naar bed en ik ben minder moe. Probeer het eens,het helpt echt!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als je weinig eet wordt je ook moe (:

    Vitamine C gaan kopen bij de apotheker, niet die uit de supermarkt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ben je zwanger??


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb precies hetzelfde! Mn ouders denken dat het bloedarmoede is maar dan moet je misschien een keer bloed laten prikken ? Ga ik deze week ook doen ;).


    Tinka & Ghunter.