• Sorry voor nog een topic, ik ben in een topicbui? xD
    Maar oke, ik wou dit weekend alleen bij mn vader zijn, even een weekend ZONDER mijn zusje die me elke dag verrot scheld en me aan het janken maakt.
    Dus ik verheug me er op, blijkt het dat ik zaterdag en zondag MOET oppassen op mn zusje omdat mijn moeder weg moet om te behangen. Mn zusje is gehandicapt en kan ook niet alleen zijn enzo. Natuurlijk wil ik wel het beste voor haar, maar ik pas al zowat elke dag op mijn zusje en wil eens een weekend vrij! :/ en ben ook al zo moe, en dan komt zij weer om de minuut; rowan spelletje snap ik niet! rowan wil je eten pakken! rowan wil je mn hemd in mn broek doen! blalalala.
    ik baal hier zo van! mn zusje kan wel 1 middag naar mn opa, maar dan ben ik die avond wel weer samen met mijn zusje bij mn moeder, en ik wil gewoon het hele weekend alleen bij mn vader zijn, klaar. Jesus, nu gaat mn moeder weer zeggen; ja hallo rowan ik heb ook geen zin in behangen hoor! zeg ik; nou dan behang je lekker niet, het was niet mijn keuze. :') en nu gaan mn ouders overleggen waar ik nu heenga ofzo.

    Oh lang verhaal is lang muuuch.

    Dit moest ik even kwijt, alle frustratie enzo.


    Oh what to do with all the trollkids

    Dat is een serieus probleem, het kan echt niet makkelijk zijn om voor je gehandicapte zusje te moeten thuisblijven, dingen te moeten opofferen. respect


    No regrets, just love

    Macaroon schreef:
    Dat is een serieus probleem, het kan echt niet makkelijk zijn om voor je gehandicapte zusje te moeten thuisblijven, dingen te moeten opofferen. respect


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Macaroon schreef:
    Dat is een serieus probleem, het kan echt niet makkelijk zijn om voor je gehandicapte zusje te moeten thuisblijven, dingen te moeten opofferen. respect


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Macaroon schreef:
    Dat is een serieus probleem, het kan echt niet makkelijk zijn om voor je gehandicapte zusje te moeten thuisblijven, dingen te moeten opofferen. respect

    Hmm om eerlijk te zijn is het niet al te makkelijk nee, maar ik probeer mijn best te doen.
    ze is op psychologisch onderzoek geweest en bleek voor een klein deel toch geestelijk gehandicapt te zijn, en nu ga ik nog meer nadenken, of er niet meer mis is. want haar benen zijn verlamd, maar verder kan ze alles wel.

    Niet dat deze info zo nuttig is..


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    Hmm om eerlijk te zijn is het niet al te makkelijk nee, maar ik probeer mijn best te doen.
    ze is op psychologisch onderzoek geweest en bleek voor een klein deel toch geestelijk gehandicapt te zijn, en nu ga ik nog meer nadenken, of er niet meer mis is. want haar benen zijn verlamd, maar verder kan ze alles wel.

    Niet dat deze info zo nuttig is..


    Maar ik snap niet dat ze uitscheld en zo. Ze moet net dankbaar zijn, een ander persoon zou haar misschien gewoon links laten liggen en doen waar ze zin in heeft.


    No regrets, just love

    dat ze je *


    No regrets, just love

    Macaroon schreef:
    (...)

    Maar ik snap niet dat ze uitscheld en zo. Ze moet net dankbaar zijn, een ander persoon zou haar misschien gewoon links laten liggen en doen waar ze zin in heeft.

    Dat heeft te maken met dat ze in de puberteit zit enzo, en ook omdat ze toch deels geestelijk gehandicapt is, ofzo.
    Ik heb haar ook zo vaak gewoon genegeerd, maar dat werkt ook niet.
    Om heel eerlijk en gemeen te zijn zie ik er naar uit dat ze op haar 17e het huis al uit gaat. -evil laugh-


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333