• Mijn vader is gemeen. Ik was zo aan het stoeien met hem. Dus ik zei: ,,papa mijn vriendin ging mij vandaag 2 keer bijten in me arm.'' Mijn vader vroeg waarom. Dus ik vertelde :,, Ik was film aan het kijken in de klas en me arm stond op tafel en ze bijtte in me arm. ik vroeg zo hoezo deed je dat? Zij zei zo owh sorry. 2de keer hetzelfde'' me vader zei zo dan doe je dit. -ik dacht hij gaat wat laten zien- gaf hij me een klap op me wang. Dat is echt gemeen

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 18:51 ]

    Hoeveel broers heb jij? 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Hoeveel broers heb jij? 8D

    Ik heb er 2, ik ben het kleine zusje haha(cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb er 2, ik ben het kleine zusje haha(cat)


    Kleineste zijn is leuker vind ik. Ik word verwent en me zus niet lol

    Omg droog


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb er 2, ik ben het kleine zusje haha(cat)


    Awwww, wat lief. (cat)
    Ik heb een zus en die is 8 jaar ouder. Ik ben ook 't kleintje. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dreft schreef:
    (...)

    Kleineste zijn is leuker vind ik. Ik word verwent en me zus niet lol

    Ik word ook meer verwend maar dat komt omdat ik het enigste meisje ben (krul)

    @deallerliefste; mijn ene broer is 3 jaar ouder en de oudste is 6 jaar ouder. Kleintjes ftw _O_

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 19:52 ]


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik word ook meer verwend maar dat komt omdat ik het enigste meisje ben (krul)

    @deallerliefste; mijn ene broer is 3 jaar ouder en de oudste is 6 jaar ouder. Kleintjes ftw _O_


    haha ik word verwend omdat me zus werkt en der eigen spullen koopt . Maar ik word alleen verwend door me vader me moeder is daar te gierig voor lol

    Ik niet, ik ben 19 dus ik werk er maar lekker voor. :'D
    Maar vroeger was dat wel zo, ja. En ik krijg nog wel eens wat toegestopt, maar dat komt ook omdat ik thuis woon en dat dus gewoon sneller gaat. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik werk niet en mijn moeder heeft geen geld dus ik moet zelf geld zien te regelen (krul)


    -

    Hoer. :'D
    Nee hoor babe, mijn privé prostituee! <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Hoer. :'D
    Nee hoor babe, mijn privé prostituee! <3

    Jaa <3


    -