• Wat als je verlangt één van hen te zijn terwijl je de vijand bent?
    Wat als je de opdracht krijg ze kapot te maken terwijl het je jezelf dan kapot maakt?
    Maeva maakt het mee, ze liegt omdat het haar plicht is. Langzaam begint ze in haar eigen leugen te geloven, wordt haar leugen de realiteit.
    Wat gebeurt er als de waarheid aan het licht komt?
    Lees het in Secrets of the Dungeon
    klik

    Ik heb dus een paar rolletjes openstaan voor mijn verhaal: secret of the dungeon.
    De rollen die ik kies komen in het verhaal. Dit wil echter niet zeggen dat ik totaal geen aanpassingen maak. Het karakter van een bepaald personage kan soms veranderen als dit beter in het verhaal pas.

    rollen:

    -Het jongste zusje van Hermoine(totaal verzonnen, je mag kiezen of het een tovenaar of muggle is.)
    Deze rol gaat naar Confringo
    -Een goede vriendin van Ginny Weasley
    Omdat ik niet kon kiezen heb ik twee mensen gekozen: Devonne en Superhoodie hebben deze rol.
    -De vriendin van Harry Potter
    -De vriendin van George Weasley
    Deze rol gaat naar Onevoice

    Wat wil ik weten:

    rol:
    naam:
    voornaam:
    Geboortenaam(doopnaam):
    Geboorte stad:
    Karakter:

    Familie:
    bloed:
    afdeling op Hogwarts (als je nog naar Hogworts gaat.):
    Reden voor afdeling:

    Uiterlijk (foto+ extra):
    favorieten kleren (foto mag):

    Toverstok:
    Patronus:
    favoriete spreuk:



    Alvast bedankt :d

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 10:31 ]

    Vriendin van Harry, mag ik die nog invullen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Vriendin van Harry, mag ik die nog invullen? (:


    ja tuurlijk :)

    rol: Vriendin van Harry Potter
    naam: Savarin
    voornaam: Agnes
    Geboortenaam: Agnes Valerie Rachel Savarin
    Geboorte stad: Agnes is geboren in Cardiff, de hoofdstuk van Wales.
    Karakter: Agnes is een van de meestveelzijdige personen die je ooit zult ontmoeten. Haar doorgronden is niet erg makkelijk en slechts één persoon is dat gelukt, Harry. Ze stelt zich erg eigenwijs en bijdehand op, vanwege haar pure intelligentie. Zo weet ze vaak dingen beter dan de rest en steekt ze haar hand op als ze een antwoord in de klas weet zonder dat iemand anders, op Hermione na, dat doet. Ze houdt er niet van als mensen haar verbeteren, als ze dat wel doen, kan ze erg vervelend worden. Ze voelt zich dan snel onzeker en wordt er erg arrogant van. Agnes is vrijwel altijd in voor iets leuks en ze deinst niet terug om iets te doen wat niet mag. Dat maakt haar dan ook compleet verschillend van Hermione. Ze bezit niet erg veel humor, want zij is vaak de enige die lacht om haar grappen. Ze snapt dan de humor van Fred en George ook totaal niet. Ze weet mensen toch wel te amuseren, want ze heeft een dijk van een stem. Ze zingt graag voor mensen en voor haar vrienden. Soms, als ze in nood zit, zingt ze voor wat geld. Ze staat dan op het pleintje van hogsmeade en daar komen veel oude heksen op af. Ze mag alleen niet al te vaak naar het pleintje gaan, omdat er slechts maandelijkse uitstapjes zijn. Ze is graag met Harry, omdat hij haar gemakkelijk op weet te vrolijken met zijn lieve woordjes als Agnes verdrietig is. Zo is Agnes ook snel verdrietig. Ze is erg gevoelig aangelegd en zo heeft ze al erg snel tranen in haar ogen. Toch is het wel een echt baasje. Ze laat zich niet met zich sollen en ze is ook snel erg boos. Haar humeur verandert ontzettend snel.
    Familie: Agnes' ouders zijn alle twee tovenaars. Haar moeder, Anna Leva, is een volbloeds heks die ingedeeld zat bij Ravenclaw. Deze vrouw is ontzettend net en erg gesteld op de regels, maar ze is een hele lieve vrouw. Ze is erg zorgzaam en zorgt er dan ook voor dat haar kinderen het goed doen op school. Ze is getrouwd met Arie Savarin. Hij is een gezellige man die veel grapjes uithaalt. Hij was zelf ingedeeld bij Gryffindor, omdat hij erg gesteld was op zijn vrienden en toch flink wat moed in zich had. Nadat Anna zwanger raakte van Mitchell, opende de twee ouders een winkeltje op Daigon Ally. Een toverdrankwinkeltje. Twee jaar daarna beviel Anna van Agnes. Verder hebben ze geen kinderen.
    bloed: Volbloed
    afdeling op Hogwarts: De sorteerhoed had het niet makkelijk toen Agnes op de kruk kwam zitten. Hij twijfelde ontzettend tussen ravenclaw, vanwege intelligentie en Slytherin, omdat dit meisje zo veel pit in zich heeft. Gek genoeg, is het toch Gryffindor geworden - tot opluchting van Agnes.
    Reden voor afdeling: Agnes is niet bang, ze is net zoals haar vader erg dapper. Ze is slim en doorziet gemakkelijk plannetjes van anderen. Ze is in voor wat lol en ze is dus niet serieus genoeg voor Ravenclaw.
    Uiterlijk:


    Mort is een van die meisjes dat niet super knap is, maar wel iets in haar uiterlijk heeft. Zo heeft ze twee grote opvallende bruine ogen die men aan kan kijken met een hatelijke/dodelijke blik of een super schattige blik die niet te vermijten is. Ze heeft een ietwat grotere neus, maar ze zit er niet echt mee. Soms wordt ze er mee gepest. Het doet haar eigenlijk niet zo veel. Zo is niemand perfect, volgens haar. Ze heeft lange bruine haren die vrijwel altijd mooi met slag vallen en altijd goed zitten. Zelfs door een regenbui, vallen ze nog zoals het hoort. Ze is een klein meisje van ongeveer 1.55 M lang. Zo krijgt ze de term 'kleintje' vaak naar zich toe geworpen, iets wat haar net meer raakt. Ze draagt buiten haar schooluniform vaak nette kleding, veel jurkjes en rokjes.
    favorieten kleren: Agnes' kledingstijl is erg apart. Ze draagt veel rokken die ze tot over haar heupen optrekt met blousejes er over heen, die ze dan in haar rokje doet. Ze draagt er hoge sokken onder met lage schoenen. Zoals dit.
    Toverstok: 24 1/4 centimeter, uit eikenhout, met als kern een Hyppogriefveer.
    Patronus: Een kikker
    favoriete spreuk: Accio, heerlijk om iets niet op te hoeven rapen.

    Een beetje lang, sorry. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking