• Helloo!

    Ik ben eigenlijk op zoek naar stories en om specifieker te zijn.
    Stories die niet gaat over Justin bieber, tokio hotel of twilight.
    Want ik ben die vehalen een beetje beu, niet dat ik een hater ben daarvan, vooral niet! maar ik wil wel is iets anders lezen.

    Can you get my attention for your story?
    zet je story maar in een reactie!


    Every minute in the future, is a memory of the past...

    Wat zoek je dan wel ^^?


    Life is hard and then we die

    Voor onbekende personen moet je mij, Houston, Hush, TheBoss, Lieutenant, Lilac en Major hebben. Zijn er vast nog veel meer, maar ik schrijf ze en van die mensen volg ik verhalen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik kan het nooit laten om mijn eigen story te komen promoten: This is War. (:
    Ik hoop dat je er wat aan hebt!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik schrijf over onbekende mensen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dit is mijn story met onbekende personen: Het Doolhof
    Ik heb ook nog wel een paar anderen, maar aan deze schrijf ik het meeste (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jumping of the edge, Into the Deep


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Everyone has a secret

    Dankje als je hem wil lezen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Aah thanks people!
    kzal er is aan beginnen met die stories ;D

    @PukkelxDing: Ik zoek gewoon verhalen met gewone personages (mag beroemd, mag onbekend) maar gewoon niet weer zo'n typish Bieber-, TH-, HP-, Twilight-verhaal.. Er zijn er hier zo'n 10 000 versies van, en op den duur lijken ze allemaal toch op elkaar..


    Every minute in the future, is a memory of the past...

    Misschien is mijn verhaal wat voor jou? (: - onbekende personen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sadistic schreef:
    Voor onbekende personen moet je mij, Houston, Hush, TheBoss, Lieutenant, Lilac en Major hebben. Zijn er vast nog veel meer, maar ik schrijf ze en van die mensen volg ik verhalen. (:


    I read your stories^^
    alee, 1tje :p


    Every minute in the future, is a memory of the past...


    Forever.



    Wie puur en rein is gaat naar de hemel. Maar wat als je de kans nooit gekregen hebt om te leven? Kate stief op haar 16e voor ze de kans kreeg om een zonde te begaan. Maar nu heeft ze haar aureool opgegeven en is naar de aarde teruggekeerd. Kunnen de andere engelen haar nog redden van haar ondergang? Of zullen haar zonden ervoor zorgen dat ze voorgoed uit de hemel wordt verbannen?

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 19:52 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    Black Snow.
    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn story: Present Future.

    dit verhaal gaat over een meisje van 17 jaar die als huurmoordenaar werkt. haar vriend weet van niks en dat wil ze zo houden ook. maar op een dag kreegt ze de opdracht haar vriend te vermoorden. Ze was helemaal geschokt dat ze dat moest doen maar ze kon de opdracht niet weigeren. dus dit verhaal gaat er eigenlijk over wat ze doet en wat ze gaat meemaken vanaf dat punt.


    het is een beetje een saaie uitleg maar hopelijk vind je het wel een leuke storie(flower)

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 20:05 ]


    Believe in yourself, change the world.