• hooi,

    ik heb gemerkt dat ik sins ik quizlet ondekt heb, ik er helemaal aan verslaaft ben geworden. hier leid ook mijn schoolwerk onder, wantte iik zit op school ook heel vaak op Q.
    k zou willen weten of dit alleeen voor mij geld of ook voor jullie, want anders moet ik zowisow afkikken.

    groetjes,
    jummy


    Throw me away, cause if I were a boomerang i'd turn around and come back to you

    Inderdaad.
    Als je schoolwerk maakt, zet je pc gewoon uit en zet je niet in de buurt van je pc! /ervaring


    Has no one told you she's not breathing?

    Lol, me.

    Het is een middel tegen verveling (krul)


    -

    Ik heb karakter, ik kan de computer uitzetten om voor school te werken. (nerd)

    Ik zit het liefst ook de hele dag achter Q. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb morgen een examenproefwerk wiskunde en heb nog vrij weinig gedaan thanks to Q! :D


    Life is hard and then we die

    Ik ben er niet aan verslaafd, nee!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BlueElephant schreef:
    Inderdaad.
    Als je schoolwerk maakt, zet je pc gewoon uit en zet je niet in de buurt van je pc! /ervaring


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Dat is bij mij ook. Nu heb ik twee weken vakantie.
    Maar als het weer school is zit ik elke dag op mijn laptop.
    Dan lijd mijn school er ook een beetje onder.
    Maar ik heb er geen last van :)
    Inderdaad daar geef ik je eigelijk in Quizlet is verslavend.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    BlueElephant zei op 14 april 2011 - 21:47:

    Inderdaad.
    Als je schoolwerk maakt, zet je pc gewoon uit en zet je niet in de buurt van je pc! /ervaring .


    wij werken op school met laptops en Q is nie geblokt(hyves enzo wel) dus da gaaat een beetje moeilijk om de computer uit te zetten:S


    Throw me away, cause if I were a boomerang i'd turn around and come back to you

    BlueElephant schreef:
    Inderdaad.
    Als je schoolwerk maakt, zet je pc gewoon uit en zet je niet in de buurt van je pc! /ervaring

    werkt niet (x
    Ik merkte pas hoe verslaafd ik was met de crash en daarna is het alleen maar erger geworden (x


    Felix

    Scandal schreef:
    Ik heb karakter, ik kan de computer uitzetten om voor school te werken. (nerd)

    Ik zit het liefst ook de hele dag achter Q. x]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    werkt niet (x
    Ik merkte pas hoe verslaafd ik was met de crash en daarna is het alleen maar erger geworden (x


    Dat was bij mij ook. Ik was echt op dat moment in paniek.
    Ik wist niet meer wat doen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik ben behoorlijk verslaaft, maar mijn schoolwerk kan ik er goed mee combineren.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Haha, ikke ook hoor Al 2 jaar lang


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Acceptance schreef:
    Lol, me.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain