• Ik kreeg net te horen dat een jongen van mijn school (ook uit 2e, ik weet wie hij is, maar nooit met hem gepraat- zelfmoord heeft gepleegt omdat hij gepest werdt, ookal heb ik nooit met hem gepraat doet het toch iets met je.


    (Be)lieve in (you)rself

    Aawhh zieligg :(


    Tinka & Ghunter.

    ahh, Sterkte (flower)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Sterkte!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat is zo erg!
    $Dat pesten moet maar eens stoppen, da's echt zinloos en dat kan zo'n grote gevolgen hebben =(.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ahww, Sterkte <333


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    sterkte.
    (flower)


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    de jongen die zelfmoord heeft gepleegd, is de zoon van een collega van mijn vader...
    Ik heb hem nooit gekend maar mijn vader heeft me wel verteld dat hij gepest werd (in de rug gepord met potloden, geslagen)...
    Ik vind het echt erg...
    Sterkte!

    Eigenlijk snap ik die jongen wel
    Ik heb ook geprobeerd.
    En als ik Quizlet niet had dan had ik het net zolang geprobeerd totdat het lukte


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik hoop dat die pesters nu nu goed beseffen wat ze hebben gedaan en zich schuldig als hel voelen o.O
    Zo zielig.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Echt verschrikkelijk dat mensen iemand anders zo tot waanzin kunnen drijven.
    Sterkte!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    BlueElephant schreef:
    Maar ocharme.
    Is hij nooit naar een leerlingenbegeleider gestapt ofzo ?

    Nee die doen wat...

    Echt erg,nu zie je wat er van komt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Scandal schreef:
    Als iemand van je school dood gaat, voel je je sowieso aangesproken.
    Toch veel sterkte. ^^


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Freebird schreef:
    Eigenlijk snap ik die jongen wel
    Ik heb ook geprobeerd.
    En als ik Quizlet niet had dan had ik het net zolang geprobeerd totdat het lukte



    dan is het maar goed dat je quizlet hebt

    ik heb wel gedachte gehad maar gelukkig is het nooit tot daden gekomen bij mij


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Dat is nooit leuk nieuws om te horen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aah, dat is echt vreselijk ;S
    Een jongen bij ons op school heeft ook zelfmoord gepleegd, aan het begin van dit jaar. Inderdaad, het doet wat met je, het brengt het op de een of andere manier zo dichtbij. En toevallig kende ik zijn zusje... ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.