• Ik ben ziek, en ga ook morgen niet naar school. Alleen ik ben home alone morgen, dus ik ga me nogal erg vervelen haha, dus weten jullie maybe wat ik kan gaan doen ? -hetliefstgeenstandaardtipsmaaralsjenietandersweetmaakthetnietuit(;-

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Lezen
    Film kijken of gewoon tv kijken.
    Gewoon computeren ofzo
    Verder weet ik niet veel.

    Beterschap :3

    ilovesana schreef:
    Beterschap :3
    dankjewel :3


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) Haha ik ken het niet, maar ik ga morgen anders wel kijken ^^. Waar gaat het zo ongeveer over ?


    2 broers, en nadat hun moeder vermoord is, hebben ze elkaar 22 jaar ni gezien, maar dan verdwijnt de vader, en vraagt Dean (de oudste) hulp aan Sam. Samen bestrijden ze dan demonen, geesten, vampiers, insecten, enz. ^^ oh, en de muziek is ook gwn amazing. zàlige serie. 2 knappe venten die kunnen acteren, bloed en damn goeie muziek! ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    2 broers, en nadat hun moeder vermoord is, hebben ze elkaar 22 jaar ni gezien, maar dan verdwijnt de vader, en vraagt Dean (de oudste) hulp aan Sam. Samen bestrijden ze dan demonen, geesten, vampiers, insecten, enz. ^^ oh, en de muziek is ook gwn amazing. zàlige serie. 2 knappe venten die kunnen acteren, bloed en damn goeie muziek! ^^
    Haha okee :3


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ga een film kijken XD


    Caution first, always.