• Ik ben een nerd. Alleen omdat ik een fraai dik boek lees : de hongerspelen. Ik was zo aan het lezen en hoorde niemand want was een beetje heel erg in dat boek. Dus me vriendin keek om en deed wow dat is een dik boek. En zij dus aan iedereen zeggen haha kijk kijk Imen leest een dik boek. En toen maakte een jongen een bril met zijn vingers van nerd en nu noemen ze me allemaal Imen de nerd. Ik had echt zo iets van serieus ga iets beters doen in je leven dan inplaats van mij pesten omdat ik een dik boek lees.

    Hebben jullie oke zulke 'aparte' leerlingen die je pesten omdat je een dik boek leest?

    Uhm nee, maar als ik een hoger punt heb gehaald voor een toets, dan de rest van de klas, ben ik wel opeens 'een nerd.' Maar daar trek ik me niks van aan! Ik kan dankzij mijn hoge punten een niveau hoger, en hun niet. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben zoo vaak uitgescholden voor nerd (nerd).Ik lees ook altijd dikke boeken. ik leer . haal best goede cijfers en gaa naar havo(nerd).

    Niks van aan trekken:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind the hunger games nou niet echt dik x]
    Mensen vonden het bij mij op school altijd raar als je lezen leuk vond. En ik lees dus echt verschrikkelijk veel.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 17:27 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De hongerspelen is toch niet dik? Nee, gelukkig niet


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    De hongerspelen is toch niet dik? Nee, gelukkig niet
    \

    Voor mijn klas dus wel -.-

    Dat heb ik ook wel eens gehad hoor :3 Maar die mensen hebben gewoon nog niet ontdekt hoe fantastisch een boek kan zijn :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat heb je een mooie naam en een stomme klas :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee. Heel veel mensen in mijn klas lezen dikke boeken, dusja bij mij is dat niet echt zo. Maar het is wel zo, dat mijn vriendinnen niet echt al te graag lezen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    ik lees ook de hongerspelen _O_
    en zo dik vind ik hem ook weer niet:S
    gewoon niks van aaantrekken en van het boek genieten :)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Nop.
    Ik lees geen dikke boeken op school, want ik heb bijna geen tussenuren.
    Al is dat nu anders:S


    Food.

    Hobbelpaard schreef:
    Wat heb je een mooie naam en een stomme klas :')


    awh dankjewel en jep dat klopt

    Hobbelpaard schreef:
    Wat heb je een mooie naam en een stomme klas :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    haha had ik terug gezegd: 'Ik kan tenminste lezen, kan ik van jullie niet zeggen' maar ik heb wel een aardige klas die veel grapjes maakt, dus weet niet of dat bij jou klas past.

    En een paar klasgenoten noemen mij een nerd omdat ik niet echt leer voor toetsen maar toch 7ens en 8en haal xD maar daar kan ik mee leven, scheelt me weer moeite =D ben op te laag niveau geplaatst


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Nope, maar een vriendin van mij noemt me wel de hele tijd nerd, omdat ik goed ben in talen en graag lees, en de hongerspelen is toch niet zo'n dik boek?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    j'adore de hongerspelen:Y) ik wacht nog op spotgaai...
    stomme klas heb jij(baby) ik lees ook best veel, mr mijn klas heeft er geen probleem mee, alleen de leraar.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.