• Hee, bij ons op school is er morgen stuntdagen.
    De hele school is dan zgmaar één dag van de examen klassen.
    En als je te laat bent kunnen ze met melk en rotte eieren gaan gooien, je jas verstoppen, als je 'm niet n je kluisje doet etc...

    Hopelijk worden mijn vriendinnen en ik niet bekogeld haha x']
    Maar krijgen ze dat ook op jullie school, en al eerder meegemaakt?

    x

    De examenstunt is voor ons dit jaar wegbezuinigd


    Life is hard and then we die

    Ohh, normaalgesproken mocht ik daar ook mee aan doen, maar ik ben blijven zitten. Die van ons is de laatste dag voor de meivakantie altijd :3


    SLOAN.

    Vroeger was dat, nooit meegemaakt.
    Wil het wel een keer meemaken:)


    Food.

    Elk jaar (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mhihi bij mij op school heet dat Chrisostemos ofzo en dan mogen ze je heel de tijd bekogelen van wanneer je op school komt :)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dit is pas het eerste jaar dat ik een examenstunt echt ga meemaken (ik zit nu eindelijk in de bovenbouw) en ik ben echt benieuwd naar wat er gaat gebeuren _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij ons hebben ze vorig jaar de bankjes op het schoolplein barbieroze geverfd. Het is echt foeilelijk geworden. (krul)


    wth.

    Hmm, niet echt, ze hadden wel vorig jaar de school versiert met verf aan de buitenkant.. :L


    It ain't broke, so don't fix it.

    Bij ons heet het LSD (Laatste SchoolDag)
    Dan nemen de 6e klassers de school over. Je kan er 's ochtends niet in, pas om 9 uur. Ze hebben rare kleding aan, gooien overal bier, wikkelen je in wc-papier.
    Nouja, het is eigenlijk gewoon geniaal


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    bij ons is dat over een paar weken, hopelijk gaat mn zus me niet uit de klas halen ofzo D:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    iloveminke schreef:
    bij ons is dat over een paar weken, hopelijk gaat mn zus me niet uit de klas halen ofzo D:

    anders doe ik dat wel (6)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    al eerder meegemaakt op vorige school, nooit bekogelt. zit nu op nieuwe school dus ben benieuwt...:P


    Don't serch to love, love will find you.

    Paar dagen geleden, liepen ze allemaal in kostuums rond en met condooms op hun hoofd xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Minke, geloof me: stuntdag is echt kut ;S
    Ik ga echt proberen of ik dit jaar weg kan komen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PUKKELxDING schreef:
    De examenstunt is voor ons dit jaar wegbezuinigd


    Never wait for perfection, just make it.