Matix schreef:
(...)
Aahw... Ze staan ook op Megavideo.com?
Ze hebben ze daarop geupload en toen op www.watchdigimon2000.tk gezet, dus ze staan als het goed is ook op megavideo!
Megavideo is zo kut
je kan maar 3 afleveringen kijken, daarna moet je een uur wachten
nee hoor, ik kijk liever onbeperkt op youtube, dan maar in het Engels
Megavideo is zo kut
je kan maar 3 afleveringen kijken, daarna moet je een uur wachten
nee hoor, ik kijk liever onbeperkt op youtube, dan maar in het Engels
Jah dat is dan wel weer jammer...
Ik kijk seizoen 2 ook in het Engels, seizoen 1 heb ik wel gedaan met megavideo, want anders keek ik non-stop
Matix schreef:
Waarom houd NL altijd op met series, wij maken nooit iets af, of laten echt alle delen zien!
Waarom zenden wij geen Frontier etc. uit?
dat vraag ik me dus ook af
dat is met bijna alle series zo
en dat FoxKids van vroeger snapte ik helemaal niet
ze gaan wel een actie voeren om Pokémon op tv te houden, maar niet om Digimon op tv te houden
dat vraag ik me dus ook af
dat is met bijna alle series zo
en dat FoxKids van vroeger snapte ik helemaal niet
ze gaan wel een actie voeren om Pokémon op tv te houden, maar niet om Digimon op tv te houden
Pokemon trekt meer kijkers als Digimon. ):<
[ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 18:21 ]
A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.
Matix schreef:
(...)
Idd Ik denk dat veel kinderen van nu, het ook nog wel leuk zouden vinden!
dat zou ik niet weten, dit is natuurlijk een nieuwe generatie
maar omdat die programma's van vroeger niet meer op tv is, zullen we het niet weten
laat die kinderen naar video's van Digimon kijken
Ik heb laatst met een meisje op Twitter gesproken (ook Digimon fan)
En die was aan het oppassen bij een paar kinderen, en één van die jongens wou haar Pokémon kaarten zien! Dus zij nam ze mee maar ook al haar andere kaarten, waaronder Digimon kaarten!
De jongens waren meteen onder de indruk van WereGarurumon en Greymon en het meisje van Lilymon! Dus toen vroegen ze wat het was, en nu wouden ze de volgende keer dat ze kwam oppassen de afleveringen zien
Matix schreef:
Ik heb laatst met een meisje op Twitter gesproken (ook Digimon fan)
En die was aan het oppassen bij een paar kinderen, en één van die jongens wou haar Pokémon kaarten zien! Dus zij nam ze mee maar ook al haar andere kaarten, waaronder Digimon kaarten!
De jongens waren meteen onder de indruk van WereGarurumon en Greymon en het meisje van Lilymon! Dus toen vroegen ze wat het was, en nu wouden ze de volgende keer dat ze kwam oppassen de afleveringen zien
haha, zo leuk
dat hoef ik niet te proberen bij mn stage
die kinderen zijn 3, beetje jong hea