• Vanochtend ging mijn wekker te vroeg, omdat ik gister te lui was om hem goed te zetten. Dus ik dacht even slim te zijn en hem goed te zetten met mijn slaaphoofd.
    Wordt ik later weer wakker en kijk in op mijn mobiel... -Ik heb een blaadje over mijn wekker, omdat hij te fel licht geeft en ik ben 's ochtens ook te lui om dat blaadje weg te halen om te kijken-... Is het een half uur nadat ik ophad moeten staan, maar mijn wekker was niet gegaan. Dus ik op mijn wekker kijken. Heb ik niet mijn alarm maar mijn klok een uur verder gezet -.-
    Ik ben niet op mijn slimst als ik moe ben.

    Om dit topic even enig nut te geven. Tell me... Wat zijn jullie 'slimme' acties als jullie moe zijn?


    #WWED - What Would Emma Do?

    maar dat soort dingen heb ik ook gewoon als ik niet moe ben ;)


    Don't serch to love, love will find you.

    Als iemand tegen me praat ben ik heel moe dat ik vanalles lul, echt héél onhandig zeg ik je.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Een verhaal verkeerd lezen...
    Nee, ik was vanochtend een uur te vroeg op school...-.-


    Food.

    Halverwege de zin niet meer weten wat ik wou gaan zeggen bijvoorbeeld :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag in je melk willen gooien voor chocolade melkxD
    voor je kluisje gaan zitten, sleutel erin en omvallen (toen was ik extreem slaapdronken, was eerst bijna van de trap gevallen)
    heb heel vaak gedacht *pas op voor die balk, je gaat je er niet weer aan stoten als elke morgen* en loop er gewoon weer tegenaan :X
    hyper naar beneden komen en alle woorden met elkaar verwmengen van de toch al vreemd genoege zinnenxD

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 17:49 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik haal alles door elkaar en loop overal tegenaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is niet erg handig. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Toen ik de oscars ging kijken moest ik er om 2:15 uit. Ik ging dus wat te drinken inschenken met mijn duffe kop. Hele aanrecht onder de Dr Pepper ^^


    Caution first, always.

    Vannochtend had ik een slimme actie die ook nog pijn deed -.-
    Ik kreeg mijn ogen echt met moeite open en ik dacht ik laat ze wel dicht (';
    Toen wilde ik dus mijn benen over de rand van mijn bed gooien, maar ik had ze aan de verkeerde kant eraf willen doen, dus knalde ik tegen de muur aan (;
    en ook heb ik vaak dat ik mijn bril niet op heb dat ik dan niet zie waar hij is. Ook al ligt hij voor me ..dan lig ik echt met mijn neus zowat op de grond om goed te zoeken (x


    Me so good.

    Junns schreef:
    Vanochtend ging mijn wekker te vroeg, omdat ik gister te lui was om hem goed te zetten. Dus ik dacht even slim te zijn en hem goed te zetten met mijn slaaphoofd.
    Wordt ik later weer wakker en kijk in op mijn mobiel... -Ik heb een blaadje over mijn wekker, omdat hij te fel licht geeft en ik ben 's ochtens ook te lui om dat blaadje weg te halen om te kijken-... Is het een half uur nadat ik ophad moeten staan, maar mijn wekker was niet gegaan. Dus ik op mijn wekker kijken. Heb ik niet mijn alarm maar mijn klok een uur verder gezet -.-
    Ik ben niet op mijn slimst als ik moe ben.

    Om dit topic even enig nut te geven. Tell me... Wat zijn jullie 'slimme' acties als jullie moe zijn?

    Hobbelpaard schreef:
    Halverwege de zin niet meer weten wat ik wou gaan zeggen bijvoorbeeld :')


    Shoganai i ne~

    Nou bij mij gebeurt het altijd dat ik eerst uit het bed val en me pijn doe en dan kost het me moeite om eens recht op te gaan staan : )

    Achjaa shit happens!

    Soms word ik 's nachts wakker en dan denk ik 'KUT ik moet mn wekker nog zetten'. En dan denk ik bijvoorbeeld dat ie om half 9 moet staan en dan zet ik m om 9.30 :'D