• Vanochtend ging mijn wekker te vroeg, omdat ik gister te lui was om hem goed te zetten. Dus ik dacht even slim te zijn en hem goed te zetten met mijn slaaphoofd.
    Wordt ik later weer wakker en kijk in op mijn mobiel... -Ik heb een blaadje over mijn wekker, omdat hij te fel licht geeft en ik ben 's ochtens ook te lui om dat blaadje weg te halen om te kijken-... Is het een half uur nadat ik ophad moeten staan, maar mijn wekker was niet gegaan. Dus ik op mijn wekker kijken. Heb ik niet mijn alarm maar mijn klok een uur verder gezet -.-
    Ik ben niet op mijn slimst als ik moe ben.

    Om dit topic even enig nut te geven. Tell me... Wat zijn jullie 'slimme' acties als jullie moe zijn?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik pleur dan uit m'n bed en ga zingen.


    Firm believer of all that is magic

    Als ik iets wil pakken van mijn nachtkastje gooi ik alles eraf.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik was niet helemaal wakker en had toen de Optimel over mijn boterhammen heen gegoten... Ja echt heel slim. :')

    Ik liep vandaag naar boven naar mijn kamer. Kwam ik in mijn kamer was ik vergeten wat ik ook alweer moest doen :'D
    En was aan het praten met een vriendin was ik vergeten wat ik moes zeggen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb eens met mijn slaaphoofd een heel flesje water over me heen gekregen dat op mijn nachtkastje - lees nachtkast - stond. Was gelijk wakker

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 17:13 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    whaha slim.

    gelukkig heb ik een sterke wekker (onwijs sterk!) want ik zet mijn wekker expres op z'n luidst omdat ik anders niet wakker word, maar dan word ik geirriteerd van het harde geluid en gooi ik mijn wekker tegen de muur:X.
    En dan moet ik opstaan omdat dat ding blijft zoemen en heb ik een ochtendhumeur, en dan gaat mijn vader me expres plagen en dan ben ik zo lomp als ik weet niet wat. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mensen iets vragen, terwijl ze het me net gezegd hebben, lol. :')


    wth.

    Sweeney schreef:
    Als ik iets wil pakken van mijn nachtkastje gooi ik alles eraf.


    Zou ik ook doen, joh.
    xd


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Op "negeren" drukken i.p.v. sluimeren :)


    Life is hard and then we die

    Onoplettendheden enz, zoals denken dat je iets nog niet hebt gedaan, terwijl je het net vijf minuten geleden al wel gedaan hebt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat gebeurd mij zo vaak. Ik zet mijn wekker altijd een uur voordat ik echt moet opstaan zodat ik het gevoel heb dat ik een uur langer slaap. Maar vaak zet ik dan inplaats mijn alarm een uur vooruit, mijn wekker een uur vooruit.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Quixotic schreef:
    Mensen iets vragen, terwijl ze het me net gezegd hebben, lol. :')


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    's Ochtends heel vaak als m'n wekker afgaat, zet ik 'm, als ik nog halfslaap, helemaal uit en dan moet ik me binnen tien minuten helemaal klaar maken anders kom ik te laat.. -.-'


    It ain't broke, so don't fix it.

    Celestial schreef:
    Ik was niet helemaal wakker en had toen de Optimel over mijn boterhammen heen gegoten... Ja echt heel slim. :')

    broodsoep. Dat is zo heerlijk.

    denken dat je oortje (van je mobiel of ipod) kapot is, heb je gewoon twee verschillende in xD :S


    Don't serch to love, love will find you.