• Ik kwam vandaag op twitter en MCRmy en #SingItForSniper zijn trending, nou ik ben nieuwsgierig aangelegd, zeker als het bands/artiesten aan gaat waar ik zelf gek op ben. Nu kwam het er op neer dat er iemand was die een meisje op twitter helemaal zwart maakte en dood wenste etc. Ze was toen gemeld en ook verwijderd, nu was ze weer terug gekomen en begon ze meteen allemaal hatelijke berichtjes aan Sniper te sturen. Uiteindelijk ging het zover dat ze een zelfmoord poging heeft gedaan. En like toen kwam de hele MCRmy in actie om hun steun aan Sniper te laten blijken en te laten zien hoe sterk we samen zijn en dat het pesten om internet echt moet stoppen. Ik vind het echt heel mooi en het heeft me echt heel diep geraakt. Ik vind het ook een heel mooi voorbeeld van hoe een band mensen (die je niet kent) met elkaar kunt verbinden.

    Ik weet natuurlijk niet of alle detail kloppen, ik heb het ook maar van twitter. Maar ik wilde het toch even delen omdat ik er zo door geraakt werd.

    Hebben jullie ooit zo'n moment gehad waarop je je echt verbonden voelde met mensen die je niet kende?


    Fuck the world, I don't care.

    ;D


    Fuck the world, I don't care.

    Uhm, niet echt..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.