• Woensdagavond vond een ernstig schietincident in Baflo plaats met dramatische gevolgen. Een 48-jarige agent van het Verkeershandhavingsteam is bij het incident overleden. Een 22-jarige agente van het bureau Groningen Zuid, is gewond geraakt en is naar het ziekenhuis gebracht. De familie van de agenten zijn op de hoogte gebracht van deze verschrikkelijke gebeurtenis.

    Daarnaast is er in een woning in Baflo het levenloze lichaam van een vrouw gevonden. Haar identiteit is op dit moment nog onbekend. Bij het schietincident raakte eveneens een burger gewond. Deze persoon is overgebracht naar het ziekenhuis..... Hier meer...



    Gister las ik al die berichten zo op twitter, en ik vond het echt dood eng, aangezien ik óók in Groningen woon, vlak bij dat dorp. Waar gaat het heen met Nederland, eerst Alphen a/d Rijn, en nu dit. o:


    Alleen maar tranen van geluk

    Aah, wat verschrikkelijk ;S


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Echt wat is een Nederland een Poepland deze maand.


    Firm believer of all that is magic

    Lol je moest eens weten hoeveel schietpartijen er overal zijn, ze komen alleen nooit in het nieuws.


    Your make-up is terrible

    I agree with Assassin, als ik de regionale krant lees, dan vind ik misten wel drie schietpartijen af steekpartijen,

    Die van Baflo is net weer in t nieuws omdat er ook een agent bij om is gekomen...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Assassin schreef:
    Lol je moest eens weten hoeveel schietpartijen er overal zijn, ze komen alleen nooit in het nieuws.


    Hmm, net zoals met dat 13 jarige meisje die was bevallen van een kind. Dit komt ook veel vaker voor dan 1x. Maar ik was geschokt omdat het zo dichtbij is gebeurt. (:


    Alleen maar tranen van geluk