• [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:21 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zeg dan altijd; eventjes volhouden, straks gaat het allemaal beter (flower)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Dude, alles komt vanzelf goed. Trust me.
    En als 't niet zo is; Zelfs de meest verschrikkelijke dingen wennen en je kan je eigen wereldje wel weer opbouwen, hoe alng het ook duurt.

    In andere woorden; Keep on smiling and carry on 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Dude, alles komt vanzelf goed. Trust me.
    En als 't niet zo is; Zelfs de meest verschrikkelijke dingen wennen en je kan je eigen wereldje wel weer opbouwen, hoe alng het ook duurt.

    In andere woorden; Keep on smiling and carry on 8D

    + wij zijn er altijd voor je als je eventjes wil zeiken over je leven


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Soms komt al het ongeluk gewoon in één keer, maar dat wilt ongetwijfeld zeggen dat het hierna heel goed zal gaan!


    Has no one told you she's not breathing?

    SinCity schreef:
    (...)
    + wij zijn er altijd voor je als je eventjes wil zeiken over je leven
    dankjewel,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zo'n tijd heb ik pas geleden ook gehad.

    Don't worry, je komt er weer bovenop!
    Ik wou toen gewoon dood, i swear.
    Maar nu denk ik van: Wat ben ik blij, dat ik er nooit verder over n gedacht heb of zo. Maar goed, echt waar. Alles komt weer goed, trust me.

    En he, nog wat.
    Alle narigheid duurt niet eeuwig, ookal duurt het soms wel lang en lijkt het zo..
    Zie het als een test van het leven (: Het bereid je voor op een hoop dingen en vaak wordt je er uiteindelijk sterker van.

    -spreekt uti ervaring ;)-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    En he, nog wat.
    Alle narigheid duurt niet eeuwig, ookal duurt het soms wel lang en lijkt het zo..
    Zie het als een test van het leven (: Het bereid je voor op een hoop dingen en vaak wordt je er uiteindelijk sterker van.

    -spreekt uti ervaring ;)-
    Maar misschien gaat mn vriendin van dood ?!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Mijn moeder ging misschien dood.

    Geloof me, ik spreek echt uit ervaring. 2010 had voor mij niet kutter kunnen zijn maar nu is alles weer rozenkleur en zonneschijn of hoe ze dat ook zeggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien beurt dit je op
    Jij hebt nu juist mij geholpen om aan jullie iets toe te vertrouwen en wat meer zelfzekerdheid gegeven
    Bedankt(flower)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    SoulEater schreef:
    Mijn moeder ging misschien dood.

    Geloof me, ik spreek echt uit ervaring. 2010 had voor mij niet kutter kunnen zijn maar nu is alles weer rozenkleur en zonneschijn of hoe ze dat ook zeggen.
    Oh erg voor je ;$. Ik snap misschien wel wat je bedoelt, alsnog tanxx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Oh erg voor je ;$. Ik snap misschien wel wat je bedoelt, alsnog tanxx


    Daarom. Het beste advies is echt;
    Praat erover, of neit eens praten.. Knuffel mensen, deed mij altijd goed (:
    En blijven lachen, voel je je ook al stukken beter door.

    Het klinkt allemaal heel raar, snap ik ook wel, maar met een positieve instelling kom je ten minste nog ergens (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Na regen komt zonneschijn :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet ook niet wat het nut van het leven is. (krul)


    -

    Ahw, dat ken ik!.
    Veel sterkte met je vriendin enzo!