• Ik weet dat mijn broer asociaal is, maar nu wilt hij niet eens naar de begravenis van mijn opa omdat hij dan 2 projecturen heeft op school die hij gaat missen ._. Serieus, het afscheid van je opa laat je daarvoor toch niet schieten? Hij gaat zovaak niet naar school omdat hij liever zijn spelletje speelt op de computer. Echt, wat een eikel.


    Your make-up is terrible

    Als hij niet gaat. Gaat hij toch spijt krijgen omdat je nooit afscheid heb genomen.


    Some angels have no wings.

    Oh my gosh ;o


    Alleen maar tranen van geluk

    Hobbelpaard schreef:
    Misschien kan hij het wel gewoon niet aan en wil hij niet zien hoe zijn opa begraven wordt en zijn die projecturen gewoon een smoes..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Elastic schreef:
    OMG, ik vind het niet kunnen.

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar bij ons is dat niet zo. Hij had trouwens met beide opa's niet echt een band, hij ging ook al amper langs daar. Volgens mij is hij dit jaar 1 keer langs geweest ofzo... Ik snap het gewoon niet, hij is echt raar.


    Nou, dat is het antwoord toch. Hij had er geen band mee, dan hecht je er meestal ook minder waarde aan. Ik ben ook naar geen 1 van mijn opa of oma hun begrafenis geweest, ik zag ze nauwelijks.


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Nou, dat is het antwoord toch. Hij had er geen band mee, dan hecht je er meestal ook minder waarde aan. Ik ben ook naar geen 1 van mijn opa of oma hun begrafenis geweest, ik zag ze nauwelijks.


    Hij weigerde gewoon langs te gaan omdat zijn online-game belangrijker was. Vroeger hadden ze namelijk wel een goede band.


    Your make-up is terrible

    Louisaaa schreef:
    Als hij niet gaat. Gaat hij toch spijt krijgen omdat je nooit afscheid heb genomen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Elastic schreef:
    OMG, ik vind het niet kunnen.


    1.25

    OMFG!


    Define "good".

    Hobbelpaard schreef:
    Misschien kan hij het wel gewoon niet aan en wil hij niet zien hoe zijn opa begraven wordt en zijn die projecturen gewoon een smoes..

    Idd.
    En dat hij groot wil lijken door stoer te doen en niet heen te gaan. Misschien heeft hij er wel meer moeite mee dan je denkt :x


    Sometimes it's best not to care.

    Elastic schreef:
    OMG, ik vind het niet kunnen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik denk dat er wel een (goede?) reden achter zit.
    Maar ik vind het wel heel apart..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    jezus wat een leuke broer!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Elastic schreef:
    OMG, ik vind het niet kunnen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.