• Ik weet dat mijn broer asociaal is, maar nu wilt hij niet eens naar de begravenis van mijn opa omdat hij dan 2 projecturen heeft op school die hij gaat missen ._. Serieus, het afscheid van je opa laat je daarvoor toch niet schieten? Hij gaat zovaak niet naar school omdat hij liever zijn spelletje speelt op de computer. Echt, wat een eikel.


    Your make-up is terrible

    Ik snap niet waarom iedereen op hem zit te vitten. Misschien kan hij dat niet aan, of heeft hij een andere manier om afscheid te nemen van zijn opa. Hij zal er wel een reden voor hebben


    -

    Elastic schreef:
    OMG, ik vind het niet kunnen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Misschien is het zijn manier van verwerken. Zich achter een smoes verschuilen, omdat hij niet naar de kerk durft. Als je nu eens met hem gaat praten en zegt dat hij er achteraf misschien spijt van krijgt dat hij niet gaat, misschien veranderd hij dan wel van gedachten.

    Ik geloof namelijk niet dat het om de schoolprojecten gaat. Beseffen dat iemand echt dood is en nooit meer terugkomt is ontzettend confronterend en moeilijk, vooral als je nooit over emoties praat of ze niet makkelijk uit.

    --
    O ik lees nu dat het geen smoesje is, omdat hij wel naar de begrafenis van je andere opa is geweest. Zeg hem anders dat hij moet gaan uit respect voor je moeder?


    Wie du mir, so ich dir.

    Iedereen verwerkt zijn verdriet op zijn eigen manier. Jouw broer doet dat door zich op schoolwerk te storten. Geef het wat tijd.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Elastic schreef:
    OMG, ik vind het niet kunnen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Gecondoleerd nog o:

    wat..flauw tegenover je opa!


    Me so good.

    Hobbelpaard schreef:
    Misschien kan hij het wel gewoon niet aan en wil hij niet zien hoe zijn opa begraven wordt en zijn die projecturen gewoon een smoes..

    Zoiets denk ik ook eerder.
    Het doet hem vast wel pijn, maar hij wilt zich er gewoon zo snel mogelijk over zetten.


    effort never betrays you

    Als hij echt niet gaat, straft de tijd hem wel met spijt. Maar het is inderdaad zeer respectloos...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wat een klootzak.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Elastic schreef:
    OMG, ik vind het niet kunnen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    ... Is zijn band misschien anders dan met jullie vorrige opa? [klinkt zo raar..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ergens kan ik je broer wel begrijpen. Mijn zussen hadden een veel sterkere band met mijn oma en ik zat eigenlijk helemaal niet te wachten op de begravenis en voor mij zijn een hoop dingen zo achtergehouden dat ik daar nog steeds boos over ben, maar ik moest ook naar de begravenis. Kijk als je niet zo'n band hebt met diegene, ergens zit je dan wel sneller te denken aan schooldingen.


    SLOAN.

    Elastic schreef:
    OMG, ik vind het niet kunnen.


    Firm believer of all that is magic

    H0USE schreef:
    Ergens kan ik je broer wel begrijpen. Mijn zussen hadden een veel sterkere band met mijn oma en ik zat eigenlijk helemaal niet te wachten op de begravenis en voor mij zijn een hoop dingen zo achtergehouden dat ik daar nog steeds boos over ben, maar ik moest ook naar de begravenis. Kijk als je niet zo'n band hebt met diegene, ergens zit je dan wel sneller te denken aan schooldingen.


    Maar bij ons is dat niet zo. Hij had trouwens met beide opa's niet echt een band, hij ging ook al amper langs daar. Volgens mij is hij dit jaar 1 keer langs geweest ofzo... Ik snap het gewoon niet, hij is echt raar.


    Your make-up is terrible

    Dat is wel heel erg triest.


    Some angels have no wings.