• een jongen die echt heel populair is. En ik ben dat dus helemaal niet..
    Ik moet écht altijd verliefd worden op de jongens die toch niks in mij zien of maar net mijn naam weten. Oké ik kan wel goed met hem omgaan maar ik durg heel weinig te zeggen omdat ik bang ben om mezelf voor schut te zetten.. UGH D:


    Forever.

    Ik val áltijd op de players -.-

    Probeer het gewoon (;


    Me so good.

    Oh my gosh, ik herken dit echt helemaal!
    Ik leef met je mee <333.
    & eigenlijk verdient hij geen kans als hij op je neerkijkt omdat je 'niet populair bent'
    Dus eigenlijk heb je niets te verliezen (:
    Maar ja, ik ben er zelf dus ook niet zo'n held in..
    Al vind ik toch dat ik ervoor moet gaan :Y).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind een jongen die je haat nog erger. :3


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Stubby schreef:
    Ik heb dat ook en nu ga ik je iets geven wat jij mij hebt gegeven : moed
    Stap gewoon op hem af. als ze je uitlachen omdat je iets verkeerd zegt zijn ze zielig. jij hebt teminste het lef om een van je grootste angste:) aan te gaan
    Durf je nog altyd niet laat dan een vriendin die heel close is die dus weet dat jij op hem bent vragen wat hij van jouw vindt maar ze moet het wel subtiel doen.

    Hopenlijk kun je hier iets mee

    Dat met die close vriendin kan ik wel vergeten dus ik ga voor moed <3
    Bedankt, ik kan er zeker wat mee.

    Jullie hebben gelijk, ik moet het gewoon doen. Wat heb ik te verliezen? Als hij me uitlacht is hij gewoon een sukkol en verdiend hij mijn aandacht niet..


    Forever.

    Tendrement schreef:
    (...)
    Dat met die close vriendin kan ik wel vergeten dus ik ga voor moed <3
    Bedankt, ik kan er zeker wat mee.

    Jullie hebben gelijk, ik moet het gewoon doen. Wat heb ik te verliezen? Als hij me uitlacht is hij gewoon een sukkol en verdiend hij mijn aandacht niet...


    Inderdaad, en dat is ook zo! Jongens zijn gewoon soms nogal hard, maar van binnen... haha. Als je 't niet probeert, weet je 't nooit! (En ik kan dit nu wel heel makkelijk tegen je zeggen, terwijl ik 't trouwens wel meen, maar ik durf 't zelf ook niet bij een gast die ik leuk vind.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ten eerste moet je jezelf afleren om in populariteit gaan denken. Ik vind dat zo'n onzin om jezelf daar minderwaardig door te gaan voelen :/


    No growth of the heart is ever a waste