• vind ik.

    Ik had dus een spelletje gedownload en hij speelt die ook en ik snapte er niet veel van. Ik moest een code invoeren, maar ik wist niet waar dus ik vroeg hem om me te helpen. Hij sloot toen een word document waarin ik 5 bladzijdes had geschreven, en Quizlet ook. Dus ik was boos dat hij dat had weggeklikt dus ik zei dat ie dat niet had mogen doen en dat ie maar moest opschieten omdat ik anders erg boos op hem zou worden. Toen zei hij; dan doe ik het niet. En toen kregen we ruzie en uiteindelijk heb ik hem een duwtje naar mijn deur gegeven en liep ik zelf door mijn deur om hem eruit te laten, slaat hij van achter met een vuist op mijn hoofd trekt hij me aan mijn haren half op de grond, draait hij mijn arm om en slaat hij me een paar keer.

    Toen ging ik dus gillen om mijn mammie (';
    En die werd vooral boos op hem -gelukkig-
    En nu is het dus weer 'goed' tussen ons.

    Maar ik zit hier nu met koppijn, een knalrode pols en een pijnlijke schouder.
    Als hij vandaag ook maar iets verkeerd doet, ga ik hem zó hard terugslaan. Ik ben zo boos op hem dat hij dat heeft gedaan..

    &&ik had wel willen terugslaan enzo, maar het kwam nogal onverwachts en voor ik het wist lag ik al bijna op de grond..


    nou, iemand anders ook zo'n broertje? (';(cat)


    Me so good.

    Ooh sterkte! Nee heb een heel lief zusje(:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    Ooh sterkte! Nee heb een heel lief zusje(:

    Haha dankje (';
    Ik wil ook een lief broertje of een lieve zus, mijn zus kan namelijk ook hard slaan O.o


    Me so good.

    wow. hij is wel heel erg agressief ja.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    nope mijn broertje is 2 en mijn zusje 0
    hooe oud is jouw broertje?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mijn broer had dat vroeger ook! Sterkte!

    noatje schreef:
    nope mijn broertje is 2 en mijn zusje 0
    hooe oud is jouw broertje?

    11

    wat schattig dat je zo'n klein broertje en zusje hebt ;3


    Me so good.

    Ahww, sterkte xd,
    Mijn zusjes zijn heel irritant (cat)
    1 slaat wle eens ofzo, of schopt, maar niet heel hard. xd

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Haha dankje (';
    Ik wil ook een lief broertje of een lieve zus, mijn zus kan namelijk ook hard slaan O.o

    Ooh vervelend :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn broertje is ook zo agressief, maar gelukkig niet tegen mij. Wij schelden alleen maar tegen elkaar als we ruzie hebben want hij weet dat als hij mij probeert te slaan ik de halfe wijk bij elkaar gil.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Nee, ik niet. Maar een vriendin van mij wel (het is zelfs haar tweelingbroer) en ik vind echt dat die uit huis moet worden geplaatst.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Reducio schreef:
    Ooh sterkte! Nee heb een heel lief zusje(:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn tweelingbroer is erg agressief en irritant en hij wil altijd zijn zin hebben.
    Als hij het ergens niet mee eens is dan gaat hij mij slaan.
    We zijn dan wel even oud maar hij is echt tien keer zo sterk als ik.

    Maar natuurlijk kan hij ook wel aardig zijn hoor. :'D

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 17:12 ]

    mijn tweeling zus zouw me nooit slaan :Y) en me oudere broer ook nie als hij dat doet gil ik alles bij elkaar en ik kan hard rennen als dat nodig is o en me broer kan denk ik ook nie zo hard slaan


    Shoganai i ne~

    Flawless schreef:
    Mijn broer had dat vroeger ook! Sterkte!


    Opgeven is geen optie.

    Somers schreef:
    wow. hij is wel heel erg agressief ja.


    Happy Birthday my Potter!