• hoe haal ik me moeder over dat ik mag ?
    er word geen alcohol geschonken ofso
    het is een teenage disco van 12 tot 15 en ik ben bijna 13 ?x

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 20:24 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    "Rustig maar, er zijn maar 7 moorden ggepleegd en dat was vorig jaar. En de verkrachtingen vallen nog best mee zeggen ze."


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Bij mij werkt het als ik er voor zorgen dat alles (vervoer) geregeld is en ze er echt niet meer voor moet doen dan me toestemming geven (:
    Misschien helpt een goed rapport/ goede test ook wel bij jou? Maar ik heb altijd een goed rapport dus voor mij maakt dat niet uit (krul)


    effort never betrays you

    Goa feesten (: Forsure dat je daar lol gaat hebben. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 20:27 ]

    Dreamwalker schreef:
    Bij mij werkt het als ik er voor zorgen dat alles (vervoer) geregeld is en ze er echt niet meer voor moet doen dan me toestemming geven (:
    Misschien helpt een goed rapport/ goede test ook wel bij jou? Maar ik heb altijd een goed rapport dus voor mij maakt dat niet uit (krul)
    haha ik ga mn kamer dan opruimen ga ik zeggen lol. morgen ga ik beginnen^^.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Gewoon de waarheid zeggen? :'D Het is een kinderdisco en het niveau zal niet veel hoger liggen dan Nickelodeon Hits, laat staan dat er iets spannends gebeurt. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Gewoon de waarheid zeggen? :'D Het is een kinderdisco en het niveau zal niet veel hoger liggen dan Nickelodeon Hits, laat staan dat er iets spannends gebeurt. ^^
    nee eigenlijk niet, er komen best veel aso. De disco heet new york ken je die?http://www.disconewyork.nl/default.asp?oid=13


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Gewoon zeggen dat je heel graag naar dat feest wil. En ze overtuigen dat het veilig is/dat je veilig thuis komt/bij iemand slapen/weet ik veel? :')


    As travars

    dat is goed voor je sociale ontwikkeling, je ontmoet nieuwe mensen. het is goed voor je gezondheid je gaat lekker los qua dansen dus dat houdt in calorieën verbranden.

    Acceptance schreef:
    Ik weet een goeie: ze geven gratis condooms aan de deur weg, lol im so funny.


    Mijn ma zou helemaal gek geworden zijn als ik dat had gezegd toen ik voor het eerst naar ene feest ging xD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    (...)

    Mijn ma zou helemaal gek geworden zijn als ik dat had gezegd toen ik voor het eerst naar ene feest ging xD.
    haha echt he x'D


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Bedoel je Friss?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Oh, neem aan dat er op een teenage party niet zo veel kan misgaan. Dat er geen alcohol wordt geschonken kun je aanvoeren als een belangrijk argument, wat het ook is.


    No growth of the heart is ever a waste

    iloveminke schreef:
    "Goed voor mijn ontwikkeling en verantwoordelijksheiggevoel"
    Dat vind ik nou nog eens een hele goede! En en,
    'Mijn sociale contacten uitbreiden wat heel erg gunstig kan zijn voor later.'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    H0USE schreef:
    Disco's zijn kut. -mijn mening-


    Ga met vriendinnen, laat je brengen en ophalen, spreek een tijd af, beloof je mobiel mee te nemen...
    Meer weet ik niet, maar zou moeten lukken zo ;)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Acceptance schreef:
    Ik weet een goeie: ze geven gratis condooms aan de deur weg, lol im so funny.

    -plat-