• Omdat het weer warmer wordt, heb ik een nieuwe tankini nodig.
    Mijn andere heb ik nu 2 jaar, vind hem niet heel fijn zitten meer dus wil ik een nieuwe kopen. Weten jullie misschien een winkel waar ik die kan kopen, die niet zo duur is? want ik was 2 jaar geleden namelijk nog al naar veel winkels geweest, en kon er geen gevonden krijgen.

    voor degene die niet weten wat een tankini is, klik


    <3

    i dont know.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Waarom geen bikini?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eh, de New Yorker? Daar heb ik er wel eens aangehad, maar ze staan me niet (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    SoulEater schreef:
    Waarom geen bikini?


    heb een groot litteken op mijn buik, en vind het niet fjin als veel mensen naar me gaan staren.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    heb een groot litteken op mijn buik, en vind het niet fjin als veel mensen naar me gaan staren.


    Ah joh, gewoon negeren.
    Mijn moeder mist sinds kort een borst en die gaat ook gewoon een bikini kopen :Y)
    En zo erg zullen ze niet staren (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Ah joh, gewoon negeren.
    Mijn moeder mist sinds kort een borst en die gaat ook gewoon een bikini kopen :Y)
    En zo erg zullen ze niet staren (;


    mhh, ik weet niet. Vroeger had ik wel een bikini toen ik een jaar of 8 was, en iedereen vroeg wat ik had. Dat is best wel irritant.


    <3

    Maar nu weten de mensen je kent het wss wel en als je naar het zwembad gaat komen er geen vreemde op je af van;
    Whua, hoe kom je aan dat litteken?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Maar nu weten de mensen je kent het wss wel en als je naar het zwembad gaat komen er geen vreemde op je af van;
    Whua, hoe kom je aan dat litteken?


    Nou niet iedereen. Want niet iedereen heeft dat litteken gezien, vreemden gaan me wel aanstaren dan.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 19:42 ]


    <3

    IK HAD ER VROEGER EEN MET BARBIE (:
    Maar ik zou niet weten, kijk eens op een online site en typ dan tankini in? (';


    Me so good.

    Tankini's zijn volgens mij niet meer "in" wat 2 jaar geleden wel zo was. Als je echt jouw buik wilt verbergen zou ik aan de badpak aan.


    Today will be Girl's Day party with you~

    hortons schreef:
    (...)

    mhh, ik weet niet. Vroeger had ik wel een bikini toen ik een jaar of 8 was, en iedereen vroeg wat ik had. Dat is best wel irritant.

    Mijn zus heeft een grote aardbeien vlek op har rug en zij draag altijd een bikini . Maar je moet doen wat je zelf beter is en nu weet ik eindelijk hoe die dingen heten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    intersport of anders... shit naam kwijt van een winkel


    Don't dream your life, but live your dream!

    StalkingYOU schreef:
    (...)
    Mijn zus heeft een grote aardbeien vlek op har rug en zij draag altijd een bikini . Maar je moet doen wat je zelf beter is en nu weet ik eindelijk hoe die dingen heten


    True.

    Maar als je bikini mooier vind, gewoon kopen (:
    schijt aan de rest.
    En anders koop je voor zekerheid er een tankini bij..
    Of tankini en bikini topje emt 1 broekje,
    kan je wisselen. =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien van Protest?
    Mij duurt het zoeken naar bikini's ook altijd lang. Ik ga duizenden sportwinkels en kledingwinkels af. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    internetwinkels..


    Keep calm and love Zayn Malik =)