Ik doe biomedische laboratoriumtechnologie en ik hoop om zo bij de politie te kunnen als forensisch onderzoeker, maar de kans dat dat gebeurd is heel klein omdat die er nooit nodig hebben :'D
Dus ga ik wetenschappelijk onderzoek verrichten ^^.
Dus al die journalisten hier mogen mij later contacteren :'D. Nee dat is niet waar.
Ik zou het liefst van al willen mee werken aan de ontwikkeling van geneesmiddelen ^^.
If you had never come out of the blue, I would've stay
Marshmellow schreef:
Ik doe biomedische laboratoriumtechnologie en ik hoop om zo bij de politie te kunnen als forensisch onderzoeker, maar de kans dat dat gebeurd is heel klein omdat die er nooit nodig hebben :'D
Dus ga ik wetenschappelijk onderzoek verrichten ^^.
Dus al die journalisten hier mogen mij later contacteren :'D. Nee dat is niet waar.
Ik zou het liefst van al willen mee werken aan de ontwikkeling van geneesmiddelen ^^.
Jij woont in België hé? Ö Haha, in Nederland zou je aan het werken kunnen bij het forensisch centrum
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
ik wil Spw gaan doen (speciaal pedagogies werker) dat is met kinderopvang en kinderpsygologie enz. en daarna Sph dat een een trap hoger en kan ik wat meer
Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else
Communicatiewetenschappen! (lekker ruim; ik kan in de journalistiek gaan, reclame, marketing, productie, film, human computer interaction, public relations, of communicatiewetenschappen-onderzoeker)