• Mijn moeder was net aan het touwtjespringen. Ja, serieus. Ze vroeg of ik ook kwam maar heb geen zin ^^ Hihi, ze is er echt goed in, en kan het supersnel =D
    Anyway, hebben jullie ouders ook van die 'jeugdige trekjes'?

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 18:42 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mijn vader gaat vaak naar een disco..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn ouders zijn volgens mij oud geboren x'D

    Mijn moeder ging en paar jaar terug eens het skateboard dat mijn broer toen net van de Sint had gekregen uit testen (Nu ja, ze ging het 'voordoen').
    Liep nogal dramatisch af (krul)


    effort never betrays you

    Mijn pa vind zich cool als hij grapjes maakt. Ik was laatst op school en ik dacht dat hij voor de grap had gezegd ik kom je schoolplein op en geef je een knuffel, ik hem helemaal spottend aankijken weetjewel. Was ik vorige week op school, buiten op het plein. Komt hij opeens aanlopen! loopt hij naar me toe en gaat keihard zeggen 'Hallo schatje van me! alles goed!' ik schaamde me echt rot...


    EN mijn congierge man! Ik mag die gast echt niet en ik sta met een groepje vrienden meestel naast hun 'lounge' daarvoor staat een tafeltje en er lag een stok op. Opeens voel ik iets op me hoofd dus iedereen om me heen moet keihard lachen, staat die congierge daar met die stok. Nouja ik had me weer omgedraaid doet hij het nog eens! Dus ik werd boos zei hij dat het de pubertijd was... =.=


    Trust me. I'm the doctor

    Ja hoor. Die van mij zit op Twitter (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.