• Want ik verveel me. Maar voor de verandering wil ik eens dat je verhalen van anderen voorstelt. Dus níét je eigen, maar die van andere users, die je me aan zou willen raden.
    Het kan me verder niet zo veel schelen welk genre het is, ik lees zo ongeveer alles. Behalve 16+, hoewel je ze best voor mag stellen.
    Dus, wat voor stories gaan jullie mij geven? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaa.. kijk maar even op mijn profiel als je wilt.
    Daar heb ik een lijstje van mijn favo abo's :Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Volgens mij lees je alle stories die ik lees zelf ook al (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    deze is vet D:

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 18:29 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    lees je ook Twilight stories? Dan raad ik help me find my real name van Concrete aan

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 18:26 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    @ Impure, iloveminke & Confringo;
    Ik zal even kijken, bedankt. ^^

    @ Defensive;
    Haha, daar heb ik niet zo veel aan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Black Snow.
    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je zou eens de stories van Privacy moeten lezen. Heerlijke verhalen vind ik het. Klik, Klik en Klik. Alle drie over onbekende personen, maar geweldig om te lezen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ho, heb ik toch die van mezelf aangeboden, lol.
    Maar hij is ook van Jenn =D Dus naja ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Everyone has a secret

    .


    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik raad je History Repeats itself [HP] en I told you we would last forever[Damon Salvatore] aan van Confringo

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 19:50 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    die van Swaggin en Ryan

    http://www.quizlet.nl/stories/47752/ik-kan-geesten-zien/
    Ik, Sammy, ben een doodnormaal meisje. Er is alleen één ding anders aan me: ik kan geesten zien.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    My life as a normal girl, on a normal school, in a (not)normal world van devilsoulzz.
    [Afgelopen] Unbelievable [Zweinstein en personen] van Spotgaai.
    En het vervolg op Unbelievable: Unfaithfull ook van Spotgaai.

    Maybe you'll like this? (flower)
    Xx. (K)
    Ik vind het erg goeie verhalen.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik verveel me ook :p


    It's going to be difficult, but not impossible.