Het is meer een topic voor de meiden. Niet dat de jongens het nu niet mogen lezen (:
Drie weken geleden was ik voor de laatste keer ongesteld, een even lange periode zoals altijd. Maar het weekend na de week van mijn menstruatie bleef ik bloedingen hebben. Geen normale kleur, de ene dag was het rood/roze en een andere dag bruin/heel erg donker bruin. Ik had dan wat opzoekingen gedaan, maar normaal gezien is het niets schadelijks als het niet lang aanhield. Nu zijn we ondertussen twee weken later en heb ik dat nog steeds. Een dag eens heel weinig, maar andere dag ook heel veel. En nu heb ik weer opzoekingen gedaan en ben ik mezelf echt wel bang aan het maken. Ik heb al van alles gelezen, van poliepen in de baarmoeder, baarmoederhalskanker tot zwanger zijn. En nu ben ik echt wel bang ;s Vanavond ga ik sowieso vragen aan mijn moeder om een afspraak te maken bij de gynaecoloog. Maar ik vroeg me af of iemand dit ook wel eens heeft gehad? En dat die persoon me eventueel wat gerust kan stellen? Want ik ben echt bang voor baarmoederhalskanker of iets ernstigs zoals dat.
Danku om het te lezen alleszins (:
x
Edit: Het is normaal gezien onmogelijk om zwanger te zijn, want het weekend na mijn menstruatie had ik dat al en heb ik geen seks gehad. En in de periode van mijn menstruatie ben ik 1. al niet vruchtbaar en 2. hebben we ook geen seks gehad. Toch niet dat ik me herinner.
[ bericht aangepast op 12 april 2011 - 16:40 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right