• ik vroeg me af wat jij het ergste vind aan school?

    ik zelf vind het reizen het ergste. ik moet namelijk 1,5 tot 2 uur heen en terug reizen op een dag.


    we all deserve to die

    PUKKELxDING schreef:
    Het opstaan

    Dat mijn kont plat lijkt te zijn nadat ik opsta.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Vaynese schreef:
    Dat mijn kont plat lijkt te zijn nadat ik opsta.

    haha dat heb ik nou gelukkig niet


    we all deserve to die

    Ik vind school niet eens zo erg
    -duikt naar beneden om stenen te ontwijken-

    Ik vind alleen het fietsen met sneeuw/regen/keiharde wind erg, verder niet (: oh, en superirritante kinderen in mijn klas.


    Destroy what destroys you.

    Het opstaan, AAH D:


    You move me ......... Kurt

    Vroeg opstaan, tussenuren, huiswerk, zeikende leraren, leraren die meteen op het eerste uur keihard aan het werk willen gaan, dat ze me soms drie uur laten wachten voor een klote toetsje van 10 minuutjes, dat ik op tijden vrij ben dat nét mijn bus vertrekt en dan niet vijf minuutjes eerder weg mogen. Dat soort dingen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Vroeg opstaan, tussenuren, huiswerk, zeikende leraren, leraren die meteen op het eerste uur keihard aan het werk willen gaan, dat ze me soms drie uur laten wachten voor een klote toetsje van 10 minuutjes, dat ik op tijden vrij ben dat nét mijn bus vertrekt en dan niet vijf minuutjes eerder weg mogen. Dat soort dingen :'D

    die tussen uuren zijn zo kut.
    dat van de bus herken ik zo!


    we all deserve to die

    Opstaan, huis- en leerwerk.


    I live for the applause, you will die for it.

    PUKKELxDING schreef:
    Het opstaan


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Square schreef:
    Dat gym verplicht is. -.-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het ritme. Ik vind school ontzettend saai. Ik sta vroeg op, ga naar school, maak huiswerk, heb even vrije tijd, ga slapen en het begint allemaal weer opnieuw.


    To live would be an awfully big adventure

    Dat ik daar 9/10 keer toch geen flikker leer omdat ik rotdocenten heb die toch niks doen.


    In time we hate that which we often fear.

    Infinitum schreef:
    Het ritme. Ik vind school ontzettend saai. Ik sta vroeg op, ga naar school, maak huiswerk, heb even vrije tijd, ga slapen en het begint allemaal weer opnieuw.


    Shoganai i ne~

    Dat de leraar wiskunde verwacht dat we 6uurs -of erger nog, 8uurs- wiskunde aankunnen, terwijl we maar 3uurs zijn en niemand van ons inzicht heeft. Waardoor zo goed als hel onze klas sowieso gebuisd is op het examen wiskunde, dankzij die Major Biatch.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hmm, ik moet ook lang reizen maar ik ga samen met vrienden dus is dat juist een van de leukste gedeeltes :')
    Het kutste vind ik al het leerwerk en maakwerk, denk ik. En dat ik pas zo laat weer thuis ben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.