• Bijna 1 uur ... Tijd voor leuke mannen (en vrouwen!)! :9~





    En om dit topic nuttig te houden mogen jullie offtopic gaan, zolang er maar een sexy (forum-niveau tolereerbaar) plaatje bij staat. ;D

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 0:45 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    I love him <3


    Life is hard and then we die

    Ik heb liever leuke vrouwen, Nanc, wanna come on over :$?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb liever leuke vrouwen, Nanc, wanna come on over :$?



    I'm ready, are you?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Elvis Elvis Elvis :9~:9~:9~:9~


    Die hierboven van Her Bright Skies .. ik heb hem op msn *droolheid*


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Yes I am
    http://farm5.static.flickr.com/4009/4493782497_d6904080e6.jpg

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 0:47 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Yes I am
    http://farm5.static.flickr.com/4009/4493782497_d6904080e6.jpg

    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Omfg! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.



    Annick, aan het werk, ik hoorde de brievenbus!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.


    Dita Von Tease :9~:9~:9~ She's my hero, and rolemodel :9~:9~


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    En bedankt Nancy dat ik je hondje mag zijn XD


    Life is hard and then we die



    VeVa, een van de meest aparte en meest inspireervolle vrouwen die ik ooit ontmoet heb :3.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 0:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ohh. <3


    Mijn favo fetisj model (is nog moeilijk om foto's te vinden die hier kunnen man, lol!) Miss Mosh! <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Again Dita :9~:9~


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    PUKKELxDING schreef:
    En bedankt Nancy dat ik je hondje mag zijn XD



    Gaan we klagen?




    [Volgens mij kan je zometeen beter 16+ aan de titel toevoegen. :')]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ga ook pinup en burlesque foto's plaatsen. Wacht maar :3. -wilt tegen op gaan boksen :3-

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 0:56 ]


    Wie du mir, so ich dir.