• Ik zoek dus stories om te lezen...

    * graag ABN
    * liefst in verleden tijd
    * liefst in ik-vorm
    * TH fanfic's zijn altijd welkom^^(BK)
    * stories met onbekenden lees ik ook graag
    * lots of drama please^^
    * liefst geen dansverhalen, nickelodeonfanfic's of happy/richies
    * lange stories of stories waar regelmatig aan gewerkt wordt
    * GEEN twincest aub
    * GEEN jb aub
    * GEEN hp aub
    * GEEN kleffe verhalen aub

    Er zijn veel eisen, I know...
    Dus, als je een goede story hebt, dump hem hieronder aub.

    Alvast heel erg dankjeeewell x

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 20:30 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    This is War. van mezelf ghehe :'D
    Momenteel is het nog niet echt dramatisch, maar dat komt wel.. ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Once upon a December
    De ik-persoon wordt wakker en herinnert zich helemaal niks. Het enige dat ze heeft, is de naam Luna, die ze schreeuwde vlak voor ze wakker werd.
    Ze wordt wakker in het huis van een moeder en haar zoon, en om een of andere vreemde reden zorgen ze voor haar en houden ze haar thuis in plaats van haar naar een ziekenhuis te brengen.
    Ze besluiten met z'n drieën dat ze het meisje Luna noemen.
    Luna is haar geheugen kwijt en wilt hem terug.
    Hij is wel tegenwoordige tijd volgens mij, haha ;)

    My life as a teenage witch
    Ook deze is in de tt ;) En ja, hij is best wel vrolijk en nee, je kunt hem volgens mij beter niet lezen als je in een dipje zit, ik denk dat je dan alleen nog maar dieper erin gaat zitten ;)
    Het gaat over Dewi (ikpersoon) en ze is ontzettend maf. Op een dag ontdekt ze dat haar kat kan praten en haar ouders vinden dat de normaalste zaak van de wereld: ze zijn heksen.

    Sweet Chocolate
    Samen met mijn lieverd, Joyce. Het gaat over 5 vriendinnen. Ze hebben allemaal een geheim waarvan ze niet willen dat iemand erachter komt. Dan verdwijnt er één.
    & Ja, hij lijkt op Pretty Little Liars, kwamen we later achter >.<


    Here is the place where I love you <3



    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?..


    Dankje als je hem wilt lezen (flower)

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 14:31 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.