• Ja, er zijn te veel zestienplus verhalen. En nee, dat weerhoudt mij er niet van om er eentje te schrijven.


    Wicked thoughts origin from wicked brains.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Die kans is heel groot, en er zullen ook mensen zijn die het ook werkelijk alleen om die reden schrijven/lezen, maar ik geloof dat er ook heus wel schrijfsters/lezers zijn die er werkelijk in geïnteresseerd zijn :)
    Waarschijnlijk wel. Maar sommige verhalen trekken echt op niks en dan vind ik het gewoon zonde dat echt goeie verhalen op quizlet over het hoofd worden gezien omdat ero en 16+ nu de hype is. (ja sorry, dat maakt mij soms jaloers omdat ik dan het gevoel heb dat ik niet knap genoeg schrijf om in de top 5 te komen of eens meer dan 4 abo's te hebben)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Waarschijnlijk wel. Maar sommige verhalen trekken echt op niks en dan vind ik het gewoon zonde dat echt goeie verhalen op quizlet over het hoofd worden gezien omdat ero en 16+ nu de hype is. (ja sorry, dat maakt mij soms jaloers omdat ik dan het gevoel heb dat ik niet knap genoeg schrijf om in de top 5 te komen of eens meer dan 4 abo's te hebben)
    Ik vind over het algemeen dat de 16+ stories die in de top staan wel op iets trekken. Ik weet niet in hoeverre jij die verhalen leest, maar dat is echt niet alleen maar 'NEUKEN NEUKEN NEUKEN' ofzo =') Dat zijn ook gewoon écht goeie verhalen die het verdienen om in de top 5 te staan. En ja, natuurlijk is het niet leuk dat ze daar elke dag terecht komen, maar veel kun je daar verder niet aan doen.. Dat is gewoon het gedrag van de groep en dat is maar moeilijk te beïnvloeden.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik vind over het algemeen dat de 16+ stories die in de top staan wel op iets trekken. Ik weet niet in hoeverre jij die verhalen leest, maar dat is echt niet alleen maar 'NEUKEN NEUKEN NEUKEN' ofzo =') Dat zijn ook gewoon écht goeie verhalen die het verdienen om in de top 5 te staan. En ja, natuurlijk is het niet leuk dat ze daar elke dag terecht komen, maar veel kun je daar verder niet aan doen.. Dat is gewoon het gedrag van de groep en dat is maar moeilijk te beïnvloeden.
    Ja I know, maar ze zijn niet allemaal professioneel geschreven in de zin van deftig, lang genoeg en dergelijke. Nouja ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar hopelijk begrijp je me.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Waarschijnlijk wel. Maar sommige verhalen trekken echt op niks en dan vind ik het gewoon zonde dat echt goeie verhalen op quizlet over het hoofd worden gezien omdat ero en 16+ nu de hype is. (ja sorry, dat maakt mij soms jaloers omdat ik dan het gevoel heb dat ik niet knap genoeg schrijf om in de top 5 te komen of eens meer dan 4 abo's te hebben)

    Ik snap wel wat je bedoelt. Heel goed zelfs. Als schrijver - zij het nu professioneel of als amateurtje op een site - zit je altijd met de vraag van zal ik schrijven voor het publiek, omdat mij dat meer publiciteit oplevert of zal ik schrijven voor mijzelf? En soms schrijf je voor jezelf en het wordt gewoon heel goed ontvangen bij het publiek. Nu ben ik iemand die redelijk aparte onderwerpen heeft. Daar krijg ik dan een keertje 10 abo's voor als ik mazzel heb, maar die tien reacties die ik dan krijg geven mij veel meer voldoening dan wanneer ik 200 abo's heb, maar een verhaal met een onderwerp waar ik mijn hart niet in kwijt kan, waar ik dus geen flikker mee heb, gevoelsmatig. Dat is mijn keuze. En natuurlijk heb je ook nog de mensen die met de hype meedoen, niet omdat het een hype is, maar omdat ze dit soort verhalen gewoon boeiend vinden om te schrijven. Een jaar of twee terug wou ik een SM-verhaal schrijven, maar ik heb de hoofdstukken nooit geactiveerd omdat ik telkens vast kwam te zitten met de verhaallijn. So yeah, er zijn meerdere motieven om te schrijven.
    En ik moet toegeven dat ik soms ook tegen mezelf zeg: Goh Sam, zo beroerd schrijf je niet, maak nou eens één verhaal wat in die top 5 zou kunnen staan. Maar dan zeg ik tegen mezelf: wat boeit die hele top 5 me nou? Als ik 5 abohouders blij kan maken, dan is het toch ook prima?

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 0:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Ik snap wel wat je bedoelt. Heel goed zelfs. Als schrijver - zij het nu professioneel of als amateurtje op een site - zit je altijd met de vraag van zal ik schrijven voor het publiek, omdat mij dat meer publiciteit oplevert of zal ik schrijven voor mijzelf? En soms schrijf je voor jezelf en het wordt gewoon heel goed ontvangen bij het publiek. Nu ben ik iemand die redelijk aparte onderwerpen heeft. Daar krijg ik dan een keertje 10 abo's voor als ik mazzel heb, maar die tien reacties die ik dan krijg geven mij veel meer voldoening dan wanneer ik 200 abo's heb, maar een verhaal met een onderwerp waar ik mijn hart niet in kwijt kan, waar ik dus geen flikker mee heb, gevoelsmatig. Dat is mijn keuze. En natuurlijk heb je ook nog de mensen die met de hype meedoen, niet omdat het een hype is, maar omdat ze dit soort verhalen gewoon boeiend vinden om te schrijven. Een jaar of twee terug wou ik een SM-verhaal schrijven, maar ik heb de hoofdstukken nooit geactiveerd omdat ik telkens vast kwam te zitten met de verhaallijn. So yeah, er zijn meerdere motieven om te schrijven.
    En ik moet toegeven dat ik soms ook tegen mezelf zeg: Goh Sam, zo beroerd schrijf je niet, maak nou eens één verhaal wat in die top 5 zou kunnen staan. Maar dan zeg ik tegen mezelf: wat boeit die hele top 5 me nou? Als ik 5 abohouders blij kan maken, dan is het toch ook prima?
    Zo denk ik dus ook altijd. Het schrijven moet voor je plezier gebeuren, en als anderen daar dan ook van kunnen genieten is dat alleen maar mooi meegenomen :)


    Life is hard and then we die

    TheBoss schreef:
    (...)
    Ik snap wel wat je bedoelt. Heel goed zelfs. Als schrijver - zij het nu professioneel of als amateurtje op een site - zit je altijd met de vraag van zal ik schrijven voor het publiek, omdat mij dat meer publiciteit oplevert of zal ik schrijven voor mijzelf? En soms schrijf je voor jezelf en het wordt gewoon heel goed ontvangen bij het publiek. Nu ben ik iemand die redelijk aparte onderwerpen heeft. Daar krijg ik dan een keertje 10 abo's voor als ik mazzel heb, maar die tien reacties die ik dan krijg geven mij veel meer voldoening dan wanneer ik 200 abo's heb, maar een verhaal met een onderwerp waar ik mijn hart niet in kwijt kan, waar ik dus geen flikker mee heb, gevoelsmatig. Dat is mijn keuze. En natuurlijk heb je ook nog de mensen die met de hype meedoen, niet omdat het een hype is, maar omdat ze dit soort verhalen gewoon boeiend vinden om te schrijven. Een jaar of twee terug wou ik een SM-verhaal schrijven, maar ik heb de hoofdstukken nooit geactiveerd omdat ik telkens vast kwam te zitten met de verhaallijn. So yeah, er zijn meerdere motieven om te schrijven.
    En ik moet toegeven dat ik soms ook tegen mezelf zeg: Goh Sam, zo beroerd schrijf je niet, maak nou eens één verhaal wat in die top 5 zou kunnen staan. Maar dan zeg ik tegen mezelf: wat boeit die hele top 5 me nou? Als ik 5 abohouders blij kan maken, dan is het toch ook prima?


    Wicked thoughts origin from wicked brains.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Ik snap wel wat je bedoelt. Heel goed zelfs. Als schrijver - zij het nu professioneel of als amateurtje op een site - zit je altijd met de vraag van zal ik schrijven voor het publiek, omdat mij dat meer publiciteit oplevert of zal ik schrijven voor mijzelf? En soms schrijf je voor jezelf en het wordt gewoon heel goed ontvangen bij het publiek. Nu ben ik iemand die redelijk aparte onderwerpen heeft. Daar krijg ik dan een keertje 10 abo's voor als ik mazzel heb, maar die tien reacties die ik dan krijg geven mij veel meer voldoening dan wanneer ik 200 abo's heb, maar een verhaal met een onderwerp waar ik mijn hart niet in kwijt kan, waar ik dus geen flikker mee heb, gevoelsmatig. Dat is mijn keuze. En natuurlijk heb je ook nog de mensen die met de hype meedoen, niet omdat het een hype is, maar omdat ze dit soort verhalen gewoon boeiend vinden om te schrijven. Een jaar of twee terug wou ik een SM-verhaal schrijven, maar ik heb de hoofdstukken nooit geactiveerd omdat ik telkens vast kwam te zitten met de verhaallijn. So yeah, er zijn meerdere motieven om te schrijven.
    En ik moet toegeven dat ik soms ook tegen mezelf zeg: Goh Sam, zo beroerd schrijf je niet, maak nou eens één verhaal wat in die top 5 zou kunnen staan. Maar dan zeg ik tegen mezelf: wat boeit die hele top 5 me nou? Als ik 5 abohouders blij kan maken, dan is het toch ook prima?
    Daar geef ik je volledig gelijk in en ik hoef ook geen 100 abo's, maar als schrijver wil je de voldoening krijgen en ik ben heel blij dat ik 1 hele trouwe fan heb en 3 die sommige verhalen van me lezen en ik ben blij dat ze dat nog steeds doen, maar soms heb ik het gevoel dat ik voor niemand aan het schrijven ben en dat geeft mij gewoon geen voldoening ook al schrijf ik graag voor mijn plezier.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Daar geef ik je volledig gelijk in en ik hoef ook geen 100 abo's, maar als schrijver wil je de voldoening krijgen en ik ben heel blij dat ik 1 hele trouwe fan heb en 3 die sommige verhalen van me lezen en ik ben blij dat ze dat nog steeds doen, maar soms heb ik het gevoel dat ik voor niemand aan het schrijven ben en dat geeft mij gewoon geen voldoening ook al schrijf ik graag voor mijn plezier.
    Je wil gelezen worden, zoals Multatuli ooit zo mooi zei :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je wil gelezen worden, zoals Multatuli ooit zo mooi zei :)
    Eigenlijk wel. Erg van mezelf x') En hoh die, ben ik blij dat ik dat nooit meer moet leren. Die persoon had 3 schuilnamen niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Niet slecht bedoelt, maar waarom schrijft bijna half quizlet opneens 16+ verhalen? Ik begrijp dat echt niet. Ik mik nu totaal niet op jou ofzo, maar ik begrijp gewoon niet waarom.


    Ik wordt er onderhand zwaar depressief van dat ik openlijk mijn passie deel. Het spijt me, ik kan er ook n iks aan doen dat mensen het verhaal zo kiezen te behandelen, goedschiks of kwaadschiks. Maar ik zal je heel eerlijk vertellen dat het voor mij écht mijn passie is om over te schrijven en niet iets om een hype te starten of vol te houden. Ik schrijf niet alleen over seks, maar aangezien we het daar wel over hebben; Ja, ik schrijf daar graag en gepassioneerd over. Maar ook het gehele verhaal eromheen, dat dat stukje detail weer een klein onderdeel maakt van de rest ... Het is mijn verhaal zelf dat mijn passie is, met of zonder seks ...

    Op mijn vorige account schreef ik ze trouwens ook al en is het ook een tijd een hype geweest, dus het is niet iets dat ik zomaar even bedenk om te doen. Het is gewoon wat ik schrijf. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Passerby schreef:
    (...)Eigenlijk wel. Erg van mezelf x') En hoh die, ben ik blij dat ik dat nooit meer moet leren. Die persoon had 3 schuilnamen niet?
    Eduard Douwes Dekker was zijn echte naam, van schuilnamen weet ik verder niets.

    Ik weet niet waar ik sterven zal. Ik heb de grote zee gezien aan de Zuidkust, toen ik daar was met mijn vader om zout te maken. Als ik sterf op de zee, en men werpt mijn lichaam in het diepe water, zullen er haaien komen. Ze zullen rondzwemmen om mijn lijk, en vragen: 'wie van ons zal het lichaam verslinden dat daar daalt in het water?' Ik zal 't niet horen.


    Life is hard and then we die

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik wordt er onderhand zwaar depressief van dat ik openlijk mijn passie deel. Het spijt me, ik kan er ook n iks aan doen dat mensen het verhaal zo kiezen te behandelen, goedschiks of kwaadschiks. Maar ik zal je heel eerlijk vertellen dat het voor mij écht mijn passie is om over te schrijven en niet iets om een hype te starten of vol te houden. Ik schrijf niet alleen over seks, maar aangezien we het daar wel over hebben; Ja, ik schrijf daar graag en gepassioneerd over. Maar ook het gehele verhaal eromheen, dat dat stukje detail weer een klein onderdeel maakt van de rest ... Het is mijn verhaal zelf dat mijn passie is, met of zonder seks ...

    Op mijn vorige account schreef ik ze trouwens ook al en is het ook een tijd een hype geweest, dus het is niet iets dat ik zomaar even bedenk om te doen. Het is gewoon wat ik schrijf. :')
    Begrijpelijk. Iemand moet het gestart zijn en jij was vast een van de grondleggers. Ik heb echt niks tegen jullie story, maar er komen er gewoon teveel op en daar kan ik niet tegen. Elke nieuwe story is nu bijna 16+ of bieber en dat wordt me gewoon te veel. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Eduard Douwes Dekker was zijn echte naam, van schuilnamen weet ik verder niets.

    Ik weet niet waar ik sterven zal. Ik heb de grote zee gezien aan de Zuidkust, toen ik daar was met mijn vader om zout te maken. Als ik sterf op de zee, en men werpt mijn lichaam in het diepe water, zullen er haaien komen. Ze zullen rondzwemmen om mijn lijk, en vragen: 'wie van ons zal het lichaam verslinden dat daar daalt in het water?' Ik zal 't niet horen.
    Was dat ook niet max havelaar? (hoh sorry dat ik zon offtopic ga, mijn excuses:X)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Was dat ook niet max havelaar? (hoh sorry dat ik zon offtopic ga, mijn excuses:X)
    Jep jep :Y)
    Okeee, gaan we nu weer ontopic :Y)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jep jep :Y)
    Okeee, gaan we nu weer ontopic :Y)
    Fuck yeah ik ben goed; x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?