Passerby schreef:
Niet slecht bedoelt, maar waarom schrijft bijna half quizlet opneens 16+ verhalen? Ik begrijp dat echt niet. Ik mik nu totaal niet op jou ofzo, maar ik begrijp gewoon niet waarom.
Ik wordt er onderhand zwaar depressief van dat ik openlijk mijn passie deel. Het spijt me, ik kan er ook n iks aan doen dat mensen het verhaal zo kiezen te behandelen, goedschiks of kwaadschiks. Maar ik zal je heel eerlijk vertellen dat het voor mij écht mijn passie is om over te schrijven en niet iets om een hype te starten of vol te houden. Ik schrijf niet alleen over seks, maar aangezien we het daar wel over hebben; Ja, ik schrijf daar graag en gepassioneerd over. Maar ook het gehele verhaal eromheen, dat dat stukje detail weer een klein onderdeel maakt van de rest ... Het is mijn verhaal zelf dat mijn passie is, met of zonder seks ...
Op mijn vorige account schreef ik ze trouwens ook al en is het ook een tijd een hype geweest, dus het is niet iets dat ik zomaar even bedenk om te doen. Het is gewoon wat ik schrijf. :')
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.