• Ja, er zijn te veel zestienplus verhalen. En nee, dat weerhoudt mij er niet van om er eentje te schrijven.


    Wicked thoughts origin from wicked brains.

    Het proloog is al een tijdje geactiveerd, het volgende deel komt over een kwartiertje :3


    Wicked thoughts origin from wicked brains.

    Ik wacht (:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik wacht (:

    Mooizo :Y)


    Wicked thoughts origin from wicked brains.

    Niet slecht bedoelt, maar waarom schrijft bijna half quizlet opneens 16+ verhalen? Ik begrijp dat echt niet. Ik mik nu totaal niet op jou ofzo, maar ik begrijp gewoon niet waarom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Niet slecht bedoelt, maar waarom schrijft bijna half quizlet opneens 16+ verhalen? Ik begrijp dat echt niet. Ik mik nu totaal niet op jou ofzo, maar ik begrijp gewoon niet waarom.


    Omdat mensen in het geniep nu ook al meerdere accounts nemen zodat ze op de ene braaf kunnen zijn en op de ander hun lusten loslaten xD

    Passerby schreef:
    Niet slecht bedoelt, maar waarom schrijft bijna half quizlet opneens 16+ verhalen? Ik begrijp dat echt niet. Ik mik nu totaal niet op jou ofzo, maar ik begrijp gewoon niet waarom.

    Sommigen willen dat schrijven anderen houden weer van Justin bieber.. Iedereen zijn of haar eigen stijl, en smaak ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Passerby schreef:
    Niet slecht bedoelt, maar waarom schrijft bijna half quizlet opneens 16+ verhalen? Ik begrijp dat echt niet. Ik mik nu totaal niet op jou ofzo, maar ik begrijp gewoon niet waarom.

    Ik snap dat het niet tegen mij bedoeld is. Waarom weet ik niet. Er zijn gewoon mensen mee begonnen, al veel langer geleden. Alleen nu worden ze een soort van hot topic zegmaar. Tenminste, dat idee heb ik.


    Wicked thoughts origin from wicked brains.

    Passerby schreef:
    Niet slecht bedoelt, maar waarom schrijft bijna half quizlet opneens 16+ verhalen? Ik begrijp dat echt niet. Ik mik nu totaal niet op jou ofzo, maar ik begrijp gewoon niet waarom.

    Omdat het kan :]

    Sorry, had ik even zin in. The Game.


    No growth of the heart is ever a waste

    Passerby schreef:
    Niet slecht bedoelt, maar waarom schrijft bijna half quizlet opneens 16+ verhalen? Ik begrijp dat echt niet. Ik mik nu totaal niet op jou ofzo, maar ik begrijp gewoon niet waarom.
    Mijn visie hierop is dat iedereen er vroeger wel over nadacht, maar er niet zozeer over schreef totdat één iemand dat wilde durfde te doen. Toen kwamen opeens meer mensen 'uit de kast' met hun visie hierop. Ik vind eigenlijk dat we dat best goed voor elkaar hebben hier op quizlet, dat enorme vertrouwen in elkaar :)


    Life is hard and then we die

    TheBoss schreef:
    (...)
    Omdat het kan :]

    Sorry, had ik even zin in. The Game.
    I lost it. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    TheBoss schreef:
    (...)
    Omdat het kan :]

    Sorry, had ik even zin in. The Game.


    Fuck you, lost it :x

    Ik zal wel eens kijken (:


    Olive

    TheBoss schreef:
    (...)
    Omdat het kan :]

    Sorry, had ik even zin in. The Game.
    You moran!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mijn visie hierop is dat iedereen er vroeger wel over nadacht, maar er niet zozeer over schreef totdat één iemand dat wilde durfde te doen. Toen kwamen opeens meer mensen 'uit de kast' met hun visie hierop. Ik vind eigenlijk dat we dat best goed voor elkaar hebben hier op quizlet, dat enorme vertrouwen in elkaar :)

    Inderdaad. Sommige mensen delen hun geheimen of liefste wensen hier. Moet toch kunnen?


    Wicked thoughts origin from wicked brains.

    Submissive schreef:
    (...)
    Ik snap dat het niet tegen mij bedoeld is. Waarom weet ik niet. Er zijn gewoon mensen mee begonnen, al veel langer geleden. Alleen nu worden ze een soort van hot topic zegmaar. Tenminste, dat idee heb ik.
    Ik heb in mijn oud verhaal eens een seksscene geschreven en mijn verhaal was als 16+ aangeduid bij leeftijd, maar toen ik hem herschreef heb ik die scene gewoon anders geschreven zonder de details. Het hoeft voor mij gewoon niet. Niet dat ik niet tegen seks kan ofzo, maar ik vind het gewoon vreemd dat er zoveer erothiek komt op quizlet en iedereen leest het toch of ze nu 16+ zijn of jonger. Ik heb er gewoon geen behoefte aan en ergens ben ik bang dat de meeste het nu gewoon doen omdat het aanslaat in de top 5.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik heb in mijn oud verhaal eens een seksscene geschreven en mijn verhaal was als 16+ aangeduid bij leeftijd, maar toen ik hem herschreef heb ik die scene gewoon anders geschreven zonder de details. Het hoeft voor mij gewoon niet. Niet dat ik niet tegen seks kan ofzo, maar ik vind het gewoon vreemd dat er zoveer erothiek komt op quizlet en iedereen leest het toch of ze nu 16+ zijn of jonger. Ik heb er gewoon geen behoefte aan en ergens ben ik bang dat de meeste het nu gewoon doen omdat het aanslaat in de top 5.
    Die kans is heel groot, en er zullen ook mensen zijn die het ook werkelijk alleen om die reden schrijven/lezen, maar ik geloof dat er ook heus wel schrijfsters/lezers zijn die er werkelijk in geïnteresseerd zijn :)


    Life is hard and then we die