• Members of the WAG-gang
    Mourinho - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    PrettyJewel - Kim - WAG van Roman Pavlyuchenko & Bastian Schweinsteiger.
    ReinaxLynn - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyha - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Palermo - Amber - WAG van Lionel Messi.

    ~

    WAG Holiday
    Mourinho - Lynn - 7 april tot 11 april Barcelona, Spanje.
    PrettyJewel - Kim - 1 augustus Belgische Ardennen.
    ReinaxLynn - Reina - 5 augustus tot 14 augustus Salou, Spanje.
    Spanjaard - Elena - 30 april tot 6 mei Valencia, Spanje.
    Nicklas - Marjolien - 1 mei tot 6 mei Zweden &
    1 augustus tot 8 augustus, Mallorca, Spanje.
    Ramsey - Anne - 31 mei tot 7 juni Marmaris, Turkije
    Linyola - Malissa - 31 juli/1 augustus tot ... Oostenrijk/Italië
    Veeyha - Esther - 29 april tot 6 mei België.
    Palermo - Amber - 30 april tot 7 mei Duitsland &
    26 juli tot 18 augustus Amerika..


    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 16:20 ]


    Everything is worse without music.

    Nicklas schreef:
    (...)

    Jij jat mijn vent in een rollen topic en mijn naam die ik vaak gebruik, muh, afjatter. - veegt traan weg -

    Oke, ik verander die naam wel
    En wat Cesc betreft, ik wilde eerst David, maar dat kan natuurlijk niet, en het verhaal gaat over Sam, dus ik kan ook niet met Sam.. ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Oke, ik verander die naam wel
    En wat Cesc betreft, ik wilde eerst David, maar dat kan natuurlijk niet, en het verhaal gaat over Sam, dus ik kan ook niet met Sam.. ;$


    Aha boeien junge ;p. Ik gun het jouw, de rest die mijn vent + naam steelt niet (cat)(cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Spanjaard schreef:
    zou ik denk ik ook doen

    Straks heb ik één of andere ziekte. En voel me al zo verdrietig. (huil)


    *~* Proud Luxury *~*

    Nicklas schreef:
    (...)

    Aha boeien junge ;p. Ik gun het jouw, de rest die mijn vent + naam steelt niet (cat)(cat)

    Ja, ik heb die naam nu echt veranderd hoor ;o


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    PrettyJewel schreef:
    (...)
    Straks heb ik één of andere ziekte. En voel me al zo verdrietig. (huil)

    Niet over beginnen, anders moet ik huilen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    The soul needs autumn.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben het leven wel eens zat geweest, maar nu...nu heb ik écht het gevoel alsof ik mijn leven moet kappen.


    *~* Proud Luxury *~*

    PrettyJewel schreef:
    Ik ben het leven wel eens zat geweest, maar nu...nu heb ik écht het gevoel alsof ik mijn leven moet kappen.

    Wat is er dan aan de hand ?


    The soul needs autumn.

    PrettyJewel schreef:
    Ik ben het leven wel eens zat geweest, maar nu...nu heb ik écht het gevoel alsof ik mijn leven moet kappen.

    dat moet je nooit zeggen! Je leven is nog maar net begonnen!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    <3


    The soul needs autumn.

    lindsbeest schreef:
    Wat is er dan aan de hand ?

    Ik weet het niet. Nu met dat buldje...straks heb ik één of andere ziekte? Ik voel het gewoon. En ik doe nu een opleiding 'VMBO Zorg en Welzijn' en ik wil de juridische/politiek kant op en dat kan daar niet mee. Ik moet echt in de zorg. Want ik moet nu naar een MBO en een MBO uitzoeken.


    *~* Proud Luxury *~*

    PrettyJewel schreef:
    (...)
    Ik weet het niet. Nu met dat buldje...straks heb ik één of andere ziekte? Ik voel het gewoon. En ik doe nu een opleiding 'VMBO Zorg en Welzijn' en ik wil de juridische/politiek kant op en dat kan daar niet mee. Ik moet echt in de zorg. Want ik moet nu naar een MBO en een MBO uitzoeken.

    Volgens mij kan dat best wel, met een Z&W naar een Juridische opleiding, ik ga ook de Juridische kant op (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    Volgens mij kan dat best wel, met een Z&W naar een Juridische opleiding, ik ga ook de Juridische kant op (:

    Nee, ze vragen economie en zo, dat heb ik niet.


    *~* Proud Luxury *~*

    PrettyJewel schreef:
    (...)
    Ik weet het niet. Nu met dat buldje...straks heb ik één of andere ziekte? Ik voel het gewoon. En ik doe nu een opleiding 'VMBO Zorg en Welzijn' en ik wil de juridische/politiek kant op en dat kan daar niet mee. Ik moet echt in de zorg. Want ik moet nu naar een MBO en een MBO uitzoeken.

    Ik weet niets van die studie-richtingen, maar haal eerst diep adem. Misschien is het wel iets onschuldigs of valt alles wel mee ? Je kan jezelf ziek maken door je teveel zorgen te maken over iets, wacht tot na de dokter om te panikeren :')


    The soul needs autumn.