• Op Ski-GWP heb ik tegen 2 vriendinnen die ik vertrouwden verteld op wie ik was. Ik dacht echt dat ik hun kost vertrouwen maar blijk van niet.
    De een verteld het door en zei dat het niet de bedoeling was de andere lacht te er mij mee uit
    Nu weet bijna iedereen het van het 6de leerjaar en ik wil hun doen proberen te doen geloven dat het een grap was maar dat lukte niet.
    Ik vind het echt zo kinderachtig. Ik vertel hun nooit meer een geheim.

    Weten jullie wat ik moet doen zodat iedereen het zou vergeten?
    Hebben jullie al zoiets meegemaakt?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Usually schreef:
    Ooh jullie zijn nog zo jong, dat maakt niet zo hard uit joh.

    Achteraf zeggen dat het gemakkelijk is, is ook niet moeilijk hè (:
    Maar ik denk inderdaad dat ze het ook wel zullen vergeten hoor. Toen ik in het 5de leerjaar zat ging een vriendin van me met mij ernaast tegen een jongen zeggen dat ik al super lang (oké, 2 maand) verliefd was op hem (:


    effort never betrays you

    Sadistic schreef:
    Komt heus wel weer goed joh, binnen no time weet niemand het meer.

    Ik hoop het want ik voel me soms dus echt misbruikt daarmee bedoel ik dat ze tegen mij alles kunnen zeggen van dikke lelijk ofzo want ik ga het toch bijna nooit zeggen daardoor voel ik mij misbruikt eigenlijk ik heb eigenlijk maar 3 vriendinnen die nog te vertrouwen zijn


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Je moet er niet op reageren, en gewoon negeren..
    Ja, ik heb dat ook voor gehad. Maar het ging vanzelf weg, omdat ik er niet op reageerde en gewoon negeerde (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Wilshere schreef:
    Je moet er niet op reageren, en gewoon negeren..
    Ja, ik heb dat ook voor gehad. Maar het ging vanzelf weg, omdat ik er niet op reageerde en gewoon negeerde (:


    Die tip heb ik al veel gehoord ik probeer het nu heb ik 2 weken vakantie ik hoop dat ze het dan snel zijn vergeten

    Thanks voor de tip he xxx


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb dat dus ook gehad , ik was verliefd op mijn beste vriend die ik al 4 jaar kende .Mijn Vriendin vertelde het door aan een of ander roddeltrutje en zo wist iedereen het.Ik negeerde het maar gewoon maar het was echt rot :(

    I've been there, trust me (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ach binnenkort is iedereen dat vergeten :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    StillBored schreef:
    echt zo gemeen van ze
    je kan beter doen alsof je van niets weet
    hoe meer je erop reageert hoe leuker ze het vinden


    Tinka & Ghunter.