• Op Ski-GWP heb ik tegen 2 vriendinnen die ik vertrouwden verteld op wie ik was. Ik dacht echt dat ik hun kost vertrouwen maar blijk van niet.
    De een verteld het door en zei dat het niet de bedoeling was de andere lacht te er mij mee uit
    Nu weet bijna iedereen het van het 6de leerjaar en ik wil hun doen proberen te doen geloven dat het een grap was maar dat lukte niet.
    Ik vind het echt zo kinderachtig. Ik vertel hun nooit meer een geheim.

    Weten jullie wat ik moet doen zodat iedereen het zou vergeten?
    Hebben jullie al zoiets meegemaakt?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ja dat heb ik -,-
    echt zo gemeen van ze
    je kan beter doen alsof je van niets weet
    hoe meer je erop reageert hoe leuker ze het vinden


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    ja dat heb ik -,-
    echt zo gemeen van ze
    je kan beter doen alsof je van niets weet
    hoe meer je erop reageert hoe leuker ze het vinden


    Ja je hebt gelijk


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ooh jullie zijn nog zo jong, dat maakt niet zo hard uit joh.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Usually schreef:
    Ooh jullie zijn nog zo jong, dat maakt niet zo hard uit joh.


    sjee echt iedereen doet alsof kinderen van de basis school geen ruzie kunnen hebben!!!!!!
    nou moet je maar eens op google rond zoeken er zijn vast veel rampen gebeurd op de basis school en ja dat begon mis klein maar eindigde groot


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    @ noatje
    ik vind dat je gelijk hebt,
    over de problemen van kinderen op de basisschool zou niet zo luchtig over gepraat moeten worden (vind ik dan hoor, mijn mening) een probleem is een probleem en je kan je daardoor rot voelen, wat je leeftijd ook is


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    @ noatje
    ik vind dat je gelijk hebt,
    over de problemen van kinderen op de basisschool zou niet zo luchtig over gepraat moeten worden (vind ik dan hoor, mijn mening) een probleem is een probleem en je kan je daardoor rot voelen, wat je leeftijd ook is


    indd je voelt je er gwn het zelfde bij mis is het probleem wel kleiner mrja


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    (...)

    indd je voelt je er gwn het zelfde bij mis is het probleem wel kleiner mrja

    dat hoeft niet eens x)
    sommige dingen op de middelbare en de basisschool zijn hetzelfde


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Komt heus wel weer goed joh, binnen no time weet niemand het meer.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StillBored schreef:
    (...)
    dat hoeft niet eens x)
    sommige dingen op de middelbare en de basisschool zijn hetzelfde


    Zit je al op het middelbaar? Want geloof me, daar veranderd je mening. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StillBored schreef:
    (...)
    dat hoeft niet eens x)
    sommige dingen op de middelbare en de basisschool zijn hetzelfde


    dats waar ik ga het nu ff googlen
    http://www.vkmag.com/magazine/kind_schiet_vader_dood/


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sadistic schreef:
    (...)

    Zit je al op het middelbaar? Want geloof me, daar veranderd je mening. :')

    ik zit al drie jaar op de middelbare school x)
    en helaas zijn de meeste daar nog redelijk kinderachtig


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    ik zit al drie jaar op de middelbare school x)
    en helaas zijn de meeste daar nog redelijk kinderachtig


    Mm, ja, maar je gaat dingen vaak anders benaderen en bekijken. Vooral als je wat ouder wordt. Dat klinkt vervelend, maar zo is het nu eenmaal. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Usually schreef:
    Ooh jullie zijn nog zo jong, dat maakt niet zo hard uit joh.


    Oh man. Je moest weten hoe vreselijk het was in het zesde leerjaar -voor mij dan-.
    Je had helemaal geen vrienden, althans echte vrienden. De ene vriendin liet je vallen voor de ander, en de volgende dag weer hetzelfde. Bovendien werd je uitgekaffert als je geen vriendje had en lelijk bestempeld. Snel in de groei zijn en in de puberteit komen leek wel verboden. Al je geheimen werden doorverteld. En als je verliefd was, oh dat was dan echt goed mis als de hele klas het te weten kwam.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Mm, ja, maar je gaat dingen vaak anders benaderen en bekijken. Vooral als je wat ouder wordt. Dat klinkt vervelend, maar zo is het nu eenmaal. :/

    haha je hebt wel gelijk hoor x)
    maar ik denk dat leeftijd niet uit maakt voor je gevoel
    als je je rot voelt om iets dan voel je je rot
    en dat heeft niks met leeftijd te maken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    haha je hebt wel gelijk hoor x)
    maar ik denk dat leeftijd niet uit maakt voor je gevoel
    als je je rot voelt om iets dan voel je je rot
    en dat heeft niks met leeftijd te maken


    Ik ben m'n hele schoolleven gepest, dus ik weet heus wel wat je bedoelt. :')
    Het zijn alleen vaak onzinnigere dingen waar je je dan om drukt maakt als dat je nu of nog later zult doen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.