• Ja een moeilijke vraag. Maar ik heb na lang nadenken heb ik mijn lijstje voor elkaar gekregen:
    1. Bonte weekend (judokamp). Mijn aller laatste. We hadden een dropping en ze hadden ons een fles cola mee gegeven. Maar de bekertjes waren ze vergeten. Dus we dronken met zijn alle uit 1 fles. De sfeer was gezellig en iedereen lachte.

    2. Gisteren. Er was een feest. We zaten heel gezellig bij elkaar. We lieten een wensbalon op en deden alle een wens. We gingen uit eindelijk met bijna iedereen onder een grote warme deken omdat het zo koud was.

    3. Judokamp, een of ander stom spel. Maar ik daar dat spel leerde ik twee jongens kennen. En dat zijn nu hele goeie vrienden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan op dit moment niet op een top drie komen, maar mijn mooiste herinnering is de vakantie waarbij ik met mijn beste vriendin (ondertussen niet meer), haar vader en broer mee mocht. Ik heb daar echt hele mooie herinneringen aan en die week was echt een van mijn leukste weken in m'n leven. :')

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 23:43 ]


    As travars

    Ik kan geen top drie samenstellen. Maar mijn Italiëreis een jaar geleden was heel leuk en die tijd mis ik echt. De meeste van mijn scoutskampen waren ook echt geweldige herinneringen. :9~ De twee keer gouwbal die ik al met scouts gehad heb waren ook te goed. Vorige nog was het echt te leuk. En tsja, dan heb ik nog wel momenten met vrienden ofzo. Ik kan niet kiezen. (krul)

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 10:56 ]

    1) De geboorte van mijn neefje Jason
    2) De dag dat ik te horen kreeg dat mijn vader blijkbaar geen kanker had

    en ik kan geen 3de bedenken:S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wow, bijzonder. Allemaal uit een fles drinken zonder bekertjes :')
    Ik doe niet anders op kamp.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Wow, bijzonder. Allemaal uit een fles drinken zonder bekertjes :')
    Ik doe niet anders op kamp.


    Het ligt niet aan de fles. Aan de sfeer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    1. Op kamp dat iedereen bijna sliep en dat ik riep door de zaal: "Wilt er iemand een lolly?" Waardoor iedereen moest lachen en weer wakker was.
    2. Was vandaag dat ik met me broer en een vriend naar Harderwijk ging en dat we gewoon veel lol hebben en dat ik zo goed op kon schieten met me broer.
    3. Dat ik in Walibi was met school en dat we met z'n alle om 11 uur 's ochtends voor de snackbar daar stonden en allemaal patat hadden. Dat was gewoon echt gezellig.


    "Don't look back, you're not going that way."

    -Eind groep 8. Musical, dansen, liedjes, afscheid van leraren. Dat zal ik toch nooit vegeten.
    -Toen mijn cito-score binnenkwam, toen was ik toch wel megablij!
    -De eerste keer dat ik naar een voetbalwedstijd ben gegaan. (yeah)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik heb niet specifiek mooiste momenten uit mijn leven, maar eerder periodes. Nou ja, dat is waar ik in geloof. Ik kan zo nog maar één periode opnoemen, alleen had ik dat toen jammer genoeg niet door. Nu achteraf gezien had ik daar echt van moeten genieten, zorgen die niet tot me doordrongen wat op geen zorgen neerkomt. Alles uitproberen, dingen voor het eerst doen, gewoonweg alles doen wat er in me opkwam en waar ik zin in had. Goede oude tijd. (":


    Numbers.

    1Toen mijn boertjes geboren werden
    2)My Chemical Romance concert
    3)vakantie '10
    4)en ofcourse dit xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    1- Het Justin Bieber concert (:
    2- De dag dat me zusje geboren werd.
    3- Mijn discofeest vorig jaar.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    1. Het kamp naar Edinburgh waar ik vorig jaar ben geweest: het was een geweldige tijd en ik heb nog steeds met veel mensen van het kamp contact.
    2. Vorig jaar zomer in Italië, toen ik samen met de jongen op wie ik op dat moment smoorverliefd was op een bankje zat en hij me de sterrenbeelden aanwees die zichtbaar waren.
    3. Meerdere momenten die allemaal stuk voor stuk fantastisch waren, met vriendinnen of andere mensen die heel dicht bij mij staan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    1. Mijn eerste wintersportvakantie.
    2. Scoutingkamp twee jaar geleden. De sfeer was gewoon geweldig en heb het hele weekend lang niet geslapen.
    3. Mijn eerste concert.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ~ De hele vakantie met mijn vriendin
    ~ De videoclipjes maken met mijn andere vriendin
    ~ Spijbelen met mijn vriendin enzo heel groningen rond komen /nouja half haha/

    En eigenlijk nog wel heel veel meer (cat)


    Alleen maar tranen van geluk

    1. Mijn eerste concert
    2. De dag dat mijn nichtje genas van kanker.
    3. -

    Ik heb nogal veel dingen voor op plaats 3, haha (:


    Hope goes lost but never dies.

    1. Skivakantie in het zesde leerjaar.
    2. Tweedaagse in Oostduinkerken om kennis te maken met de nieuwe klas :9~
    3. Waarschijnlijk nog iets dat ik heb gedaan met m'n beste vriendin, maar ik kan even niet op iets specifiek komen ;'D


    effort never betrays you