• tot 21 december 2012. Ik ben nieuwsgierig naar wat er gebeurt, maar mijn verstand zegt dat het onzin is. Ik heb gwn zin om tegen iedereen die erin gelooft "Ik zei het toch" te gaan zeggen. Anyway, wie gelooft erin? ;p


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik, maar dat zijn persoonlijke redenen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nee, ik geloof er niet in.


    Fuck the world, I don't care.

    ik zal blij zijn als ik de volgenden dag normaal wakker word ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Laeh schreef:
    Nee, ik geloof er niet in.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik niet


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik denk dat het best zou kunnen.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik weet niet of ik er in moet geloven ... het is wel heel erg toevallig dat er zoveel gebeurd dit jaar. Maar ja we zien het wel. (=


    They were never in fact homeless

    Eerst niet, maar ik begin er steeds meer in te geloven... Door al die ongelukken. Aardbevingen in Japan Nieuw-Zeeland en Indonesie. Het gaat niet zo goed met de wereld...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik geloof er niet in ze zeiden ook dat in 2001 de wereld zal vergaan kijk nu 10 jaar later en de wereld bestaat nog


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik hoop alvast dat er dan niets gaat gebeuren (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    nerveus schreef:
    Eerst niet, maar ik begin er steeds meer in te geloven... Door al die ongelukken. Aardbevingen in Japan Nieuw-Zeeland en Indonesie. Het gaat niet zo goed met de wereld...

    Inderdaad, de 'voorspelde' dingen komen zo langzamerhand ook een beetje uit...
    Maargoed, dat zien we dan wel weer hé ;D

    Ik niet, ik ga dan ook steen vast in 2013 op Fb zetten :
    Nog iemand in leven


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Als het echt op 21 december is, ben ik allang blij. Dan ben ik de dag ervoor nét 17 geworden.:'D


    everything, in time

    nerveus schreef:
    Eerst niet, maar ik begin er steeds meer in te geloven... Door al die ongelukken. Aardbevingen in Japan Nieuw-Zeeland en Indonesie. Het gaat niet zo goed met de wereld...

    Nee, dat heb ik ook.
    Ik vind het ergens echt onzin, maar aan de andere kant, het valt toch wel op dat tegenwoordig alles heel hard mis lijkt te lopen ;o


    effort never betrays you

    Nope, ik heb in het tweede middelbaar een spreukbeurt gegeven over de Mayakalender. En het kwam er op neer dat het gewoon een nieuwe soort eeuw ging worden. Alle onrustzaaiers gaan verdwijnen, iets met grondstoffen die weer bij komen enzo. Dat was hun voorspelling. Dus geen wereld die vergaat ^^


    Live life limitless.