• Ik heb mijn abolijst eens flink opgeruimd en hij is nogal leeg (;
    Dus gimme ur stories ^^

    Geen stories over:
    *Tokio Hotel
    *Met alleen maar 16+

    Wel over:
    *Harry Potter
    *Wolfpack
    *Onbekende Personen
    *Sommige Justin Bieber verhalen, maar niet zo'n standaard verhaal (;


    Ik neem alleen een abo als het verhaal me echt aanspreekt (':


    Me so good.

    uhm... game of gods en the polyjuice potion enigma zijn misschien wel iets voor je, zit nu alleen op q via mobiel dus kan helaas niet linken... staan op mijn profiel ;)

    Mijn story dhampir

    Aurore is een dhampir. Haar vader was een vampier en haar moeder was een mens. Ze leeft in Roemenië bij de vroegere coven van haar vader. Ze is daar de enigste dhampir. Daardoor voelt ze zich zeer alleen want ze past niet bij de vampiers en ook niet bij de mensen uit het dorp.
    Ze denkt dat niemand haar ooit zal begrijpen totdat de Amerikaanse dhampir Michael Crest opduikt.


    Life is full of choices and trying

    Defensive schreef:
    The Eyes of a Snake [Slytherin]
    This is War, onbekende personen.
    Ladies, Bugs & Ladybugs, onbekende personen.
    Die zijn allemaal van Square (:

    Yune, our only Hope. {SM}, van Harry Potter.
    Sailing on the Ocean., onbekende personen.
    Die twee zijn van mij.

    Die wilde ik ook allemaal noemen. -.-
    Maar die van haar zijn echt goed, dus ik kan je ze aanraden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Once upon a December
    De ik-persoon wordt wakker en herinnert zich helemaal niks. Het enige dat ze heeft, is de naam Luna, die ze schreeuwde vlak voor ze wakker werd.
    Ze wordt wakker in het huis van een moeder en haar zoon, en om een of andere vreemde reden zorgen ze voor haar en houden ze haar thuis in plaats van haar naar een ziekenhuis te brengen.
    Ze besluiten met z'n drieën dat ze het meisje Luna noemen.
    Luna is haar geheugen kwijt en wilt hem terug.
    Hij is tegenwoordige tijd, haha ;)

    My life as a teenage witch
    Ook deze is in de tt ;) En ja, hij is best wel vrolijk en nee, je kunt hem volgens mij beter niet lezen als je in een dipje zit, ik denk dat je dan alleen nog maar dieper erin gaat zitten ;)
    Het gaat over Dewi (ikpersoon) en ze is ontzettend maf. Op een dag ontdekt ze dat haar kat kan praten en haar ouders vinden dat de normaalste zaak van de wereld: ze zijn heksen.

    Sweet Chocolate
    Samen met mijn lieverd, Joyce. Het gaat over 5 vriendinnen. Ze hebben allemaal een geheim waarvan ze niet willen dat iemand erachter komt. Dan verdwijnt er één.
    & Ja, hij lijkt op Pretty Little Liars, kwamen we later achter >.<


    Here is the place where I love you <3

    One Direction?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.



    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?..

    Dankje als je hem wilt lezen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.



    Séanne Ducan is een geobsedeerde Justin Bieber fan. Haar hele kamer hangt vol met Bieber, ze praat dag en nacht over hem en ze mist geen enkele kans om hem in het echt te zien. Maar ze gelooft dat zij de enige voor hem is en wordt langzaamaan gek in haar hoofd. De mensen in haar omgeving raden het haar af maar ze blijft doorgaan.
    Tot het daadwerkelijk lukt.
    .


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    waarom vraagt nooit iemand naar voetbalverhalen? HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hyperthymesia | The Biebs. Het is wel origineel.. denk ik ;p

    Spanjaard schreef:
    waarom vraagt nooit iemand naar voetbalverhalen? HAHA

    Kweenie, ik ken al die voetballers niet o.o
    Maar als je een heeeel goed verhaal kent mag je wel een link droppen hoor (;
    Weet alleen neit wanneer ik er na ga kijken ^-^


    Me so good.

    Ik ben nog maar net begonnen maar het is een verhaal (:
    Yin and Yang reunited


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn nieuwste Harry Potter verhaal Muggle's charger, misschien? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking