• Farah Eleonora González Garciá is een echte Spaanse die voor het WK van 2012 afreist naar Londen. Samen met haar drie beste vriendinnen Rosa, Jalou en Juliana maakt ze een hele maand lang de hoofdstad van Engeland onveilig. Alle vier zijn ze even gepassioneerd door voetbal en vooral door de spelers op het veld. In een club ontmoeten ze vier spelers van het Spaanse elftal. Na een wild feestje gaan ze vervolgens alle vier met een andere jongen mee. Haar vriendinnen zijn hun onenightstand snel vergeten, maar Farah blijft denken aan de jongen met de donkere ogen. Wanneer ze hem dan nog eens ziet, raapt ze al haar moed bij elkaar om hem mee uit te vragen. Hun relatie is kort maar passioneel en eindigt abrupt als Farah weer naar Spanje moet terugkeren. Het lijkt hen beter om hun relatie te verbreken, want een langeafstandsliefde zien ze beiden niet zitten. Toch blijven ze stiekem aan lekaar denken. Vijf jaren verstrijken. Na een wedstrijd van het Spaanse elftal ontmoeten ze elkaar weer op een feestje. Farah is er in geslaagd de gedachten aan die zomer in Londen te verdringen. Ze is inmiddels getrouwd en heeft een dochtertje. Ook Cesc is verloofd en heeft een zwangere vriendin. Toch blijft de passie smeulen, diep in hun hart. Wat gebeurt er met hen en met hun zorgvuldig opgebouwde levens als ze elkaar terugzien?


    Doen of niet doen?
    Zou je het lezen?
    Titel?
    Opmerkingen/tips/suggesties?


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Doeeeeeeeeeen! ;DD
    Tuurlijk ga ik het lezen haha ;D
    is echt een fantastisch idee ;a
    snel beginnennnnnn!(yeah)
    xx <33

    Doen of niet doen? Ja :Y)
    Zou je het lezen? Misschien
    Titel? If we ever meet again
    Opmerkingen/tips/suggesties? Het is niet zo heel erg origineel ;$

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 16:51 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    Opmerkingen/tips/suggesties? Het is niet zo heel erg origineel ;$


    Je hebt volledig gelijk. Ik heb er een heel verhaal om in mijn hoofd en de reden waarom ik het zou willen schrijven, is dat het idee kwam van een overleden vriendin. Maar als niemand het zou willen lezen, doe ik het gewoon niet (:


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    iFabregas schreef:
    (...)

    Je hebt volledig gelijk. Ik heb er een heel verhaal om in mijn hoofd en de reden waarom ik het zou willen schrijven, is dat het idee kwam van een overleden vriendin. Maar als niemand het zou willen lezen, doe ik het gewoon niet (:

    Je moet het in ieder geval doen, je moet altijd ideeën uitwerken en dan zie je wel of iemand het leest (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Je moet het in ieder geval doen, je moet altijd ideeën uitwerken en dan zie je wel of iemand het leest (:


    Haha, oké (: Bedankt voor je mening, in elk geval!


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Ik heb hem gewoon geactiveerd.

    Klik!


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.