• -

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 22:03 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wow, een heel verhaal! Maar go for it girl!
    Keep your head high and talk to him! Nooit geschoten is altijd mis! -ofhoedieNLsegezegdesookzijn-


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Ik heb ook, en dat meer dan twee jaar lang. Let's say that I just need to give up..
    Dat is in mijn geval het meest realistische denk ik. Ik weet niet hoe het er verder bij jou voor staat, maar ik hoop een stuk beter dan bij mij.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 0:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wie niet waagt, wie niet wint! Just try it!
    Het klinkt in elk geval wel als een goede mogelijkheid, zover dat uit je verhaal op te halen is. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Argh, ik ken het.
    Ga er gewoon voor en stap op hem af. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind dit echt ongelooflijk schattig ideetje voor een verhaal? 8D
    Ik zou, in jouw plaats, naar hem glimlachen en hem maar de eerste stap zetten ik ben ook een schijterd :#


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    SCHATJEEEO-O

    Hahah, je vind hem nog steeds leuk he?*wbw*

    Ik zeg altijd: toeval bestaat niet ;D
    Ik blijf nog steeds van mening dat je hem moet aanspreken O_O Of laat het Laura doen?;D Dat kan wel toch?;D Ik neem aan dat Laura van je crush weet? Ergens denk ik wel dat je een kans hebt..so...
    niet geschoten is toch altijd mis?^^
    Probeer het gewoon<3
    Go Middie Go Middie Go Go Go~! :Y)
    Je kan het wel liefje<3
    Geloof mij maar ;D
    Gewoon doen :Y)


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Sadistic schreef:
    Wie niet waagt, wie niet wint! Just try it!
    Het klinkt in elk geval wel als een goede mogelijkheid, zover dat uit je verhaal op te halen is. (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sadistic schreef:
    Wie niet waagt, wie niet wint! Just try it!
    Het klinkt in elk geval wel als een goede mogelijkheid, zover dat uit je verhaal op te halen is. (:

    Maar ik ben gewoon bang dat hij al gelijk op mij afgekeken is op 't moment dat ik 't probeer of whatever, dat ik gewoon zo keihard faal.
    Zijn er geen tips of iets dat hij als eerst naar mij moet komen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    NarutoPerv schreef:
    SCHATJEEEO-O

    Hahah, je vind hem nog steeds leuk he?*wbw*

    Ik zeg altijd: toeval bestaat niet ;D
    Ik blijf nog steeds van mening dat je hem moet aanspreken O_O Of laat het Laura doen?;D Dat kan wel toch?;D Ik neem aan dat Laura van je crush weet? Ergens denk ik wel dat je een kans hebt..so...
    niet geschoten is toch altijd mis?^^
    Probeer het gewoon<3
    Go Middie Go Middie Go Go Go~! :Y)
    Je kan het wel liefje<3
    Geloof mij maar ;D
    Gewoon doen :Y)


    Hi pompoentje,
    Ja, ik vind hem nog steeds erg leuk. Dude, je zou me snappen als je hem zag, for real! Toeval bestaat ook niet, maar ik durf 't gewoon echt niet. Ik ben er gewoon bang voor. -failure- En ik houd me ook steeds voor dat ik hem aan ga spreken, maar als 't moment daar is, haak ik af en durf ik niet meer. En Laura doet dat niet voor mij, ze wordt al helemaal gek als ik over hem praat, laat staan dat ze hem dan voor me aan gaat spreken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merte schreef:
    (...)

    Hi pompoentje,
    Ja, ik vind hem nog steeds erg leuk. Dude, je zou me snappen als je hem zag, for real! Toeval bestaat ook niet, maar ik durf 't gewoon echt niet. Ik ben er gewoon bang voor. -failure- En ik houd me ook steeds voor dat ik hem aan ga spreken, maar als 't moment daar is, haak ik af en durf ik niet meer. En Laura doet dat niet voor mij, ze wordt al helemaal gek als ik over hem praat, laat staan dat ze hem dan voor me aan gaat spreken.


    Noooes, maar zusjes horen dat toch voor elkaar te doen. Like, als ze hem voor je aanspreekt veranderd de situatie, dan praat je mss wel minder over hem ;D mss worden jullie een koppeltje en ga je vaak bij hem zijn ;D Jullie moeten toch eens praten T_T zo cute...Nja, je stuurde een foto waar hij op leek. Hij is mijn type niet, maar ik vind hem wel wat voor jou ja ;D


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Vaynese schreef:
    Ik vind dit echt ongelooflijk schattig ideetje voor een verhaal? 8D
    Ik zou, in jouw plaats, naar hem glimlachen en hem maar de eerste stap zetten ik ben ook een schijterd :#

    Wat zij zegt. :$


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou contact proberen te zoeken. Ga eens naast hem op een toestel zitten en maak een leuke opmerking? :3
    Ik denk wel dat het wat kan worden als je het probeert. ^^


    Let the Night embrace you

    Wow, wat een lang verhaal. Maar ik zou zeggen: probeer eens met hem te gaan praten, dan kun je kijken of je hem echt leuk vindt, en of hij ook wat van jou vindt.
    Maar vroeg me niet hoe je een gesprek aan moet knopen, dat kan ik ook niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Go for it! (Je weet mijn mening ;D)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Just, do it (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..