Dat jullie gewoon niet van ''normale'' mensen kunnen houden? Ik vind sommigen van jullie echt gewoon niet normaal. e_e
-
9 april 2011 - 21:099 april 2011 - 21:23
2D schreef:
Haha, ik voel me aangesproken met dat met die taart.
Want ik had die foto van die taart geplaatst.
Als je weg bent trakteer ik nog een keer.
Pfffff. Ik heb honger, fotos van taarten helpen dat niet echt :'D9 april 2011 - 21:23kj0etiej schreef:
Veel van jullie, met jullie ''taart'' omdat ik (s)permaban heb. TFOE
haha, spermaban (';Me so good.
9 april 2011 - 21:24LALALALALA schreef:
(...)Misschien aangezien ik niks fout doe en jij alsnog zo een kansloze reactie geeft. En onrust zaaien op quizlet is verboden, dat staat in de regels, en ze is het overduidelijk aan het doen. Zoals ook aan dat andere topic te zien is.
Ja, als je gaat zeggen dat ze geen niveau heeft, terwijl ze alleen even iets duidelijk wil maken. *sigh*9 april 2011 - 21:24Ik snap het best wel en voel je niet aangevallen want ik kies geen enkele kant.
9 april 2011 - 21:24Perish schreef:
(...)
Pfffff. Ik heb honger, fotos van taarten helpen dat niet echt :'D
Haha nou wij hebben niks lekkers in huis dus jij moet niet klagen >.<
Of heb je ook niks lekkers in huis.Crush crush you're my sugar rush. ~ <333
9 april 2011 - 21:252D schreef:
(...)
Haha nou wij hebben niks lekkers in huis dus jij moet niet klagen >.<
Of heb je ook niks lekkers in huis.
Neee! Dat is het probleem -cries-9 april 2011 - 21:262D echtwaar, GetALife fso. Volgens mij denk jij echt dat e nu helemaal geliefd bent nso door die taart eah. Dude, ik zeg je de waarheid, er zijn meerdere mensen dan alleen ik die jou niet mogen. x)
9 april 2011 - 21:27kj0etiej schreef:
2D echtwaar, GetALife fso. Volgens mij denk jij echt dat e nu helemaal geliefd bent nso door die taart eah. Dude, ik zeg je de waarheid, er zijn meerdere mensen dan alleen ik die jou niet mogen. x)
Lol waar slaat dat nou weer op, volgens mij ben JIJ hier diegene die een beetje aandacht zit te trekken door telkens maar weer terug te komen.
En dat boeit mij niet, wat wil je dan, door iedereen geliefd worden?
Oke misschien jij wel, maar ik niet.Crush crush you're my sugar rush. ~ <333
9 april 2011 - 21:27Ik weet allang wie het is. Maar goed, laat de modjes dit maar afhandelen. Ik ga lekker Harry Potter kijken.
9 april 2011 - 21:27kj0etiej schreef:
Sharon bby, neuken? ;a
Jaaaaa, kommerop!Has no one told you she's not breathing?
9 april 2011 - 21:29Waarom zou ik dat willen? Ik ben ''weg'' weetjewel. Technisch gezien dus. HERE I AMMMMMMM. Laaalaaalaa
9 april 2011 - 21:29StarThief schreef:
Ik weet allang wie het is. Maar goed, laat de modjes dit maar afhandelen. Ik ga lekker Harry Potter kijken.
Hahaha. Heb ik gisteren gedaan :'DHas no one told you she's not breathing?
9 april 2011 - 21:31Oh en wat bedoelt iedereen met dat ene persoon.
zo van 'ik weet wie het is, ik weet wie je bedoelt' etc? :xCrush crush you're my sugar rush. ~ <333
9 april 2011 - 21:319 april 2011 - 21:31