Wat denk je als je na de pasfoto kijkt van de gene voor je.
Hoe leeft hij?
hoe denkt hij?
etc etc.
-
9 april 2011 - 20:399 april 2011 - 22:08
TheBoss schreef:
Iemand die regelmatig alcohol drinkt, (wiet) rookt, veel naar concerten/festivals gaat, uitwonend, creatief bezig in muziek/fotografie/ed, laat naar bed gaat, een eigenzinnige kledingsmaak. Een postmoderne hedonist :]
Okay dat is echt heel creepy maar het meeste is allemaal waar
Het enige wat nog niet klopt is uitwonend maar dat ben ik wel van plan :')
Dat zoiets dan toch zoveel over iemand kan zeggen man...dream, dare, fly!
9 april 2011 - 22:19Roadie schreef:
(...)
Okay dat is echt heel creepy maar het meeste is allemaal waar
Het enige wat nog niet klopt is uitwonend maar dat ben ik wel van plan :')
Dat zoiets dan toch zoveel over iemand kan zeggen man...
Waar die saaie lessen doelgroepsegmentatie allemaal wel niet nuttig voor zijn En het forum .No growth of the heart is ever a waste
9 april 2011 - 22:21Iemand die gek is op beertjes
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
10 april 2011 - 7:49iemand die heel emotineel en mooi is en veel van het leven heeft geleerd.
10 april 2011 - 7:56Iemand die van rappen en haar familie en vrienden houdt?
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
10 april 2011 - 8:01Ik denk aan iets donkers, maar um, weet niks
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
10 april 2011 - 8:15iemqnd die haar eigen stijl heeft waar ze veel mee is gepest maar toch altijd sterk gebleven is.
10 april 2011 - 8:24Iemand die veel slechte vriendjes heeft (gehad) en zich erover zet met muziek
Firm believer of all that is magic
10 april 2011 - 8:26GeniusFerb schreef:
Iemand die veel slechte vriendjes heeft (gehad) en zich erover zet met muziek
helemaal waar.
iemand die van voetbal houd en het zelf ook doet. en fan is van iberahim affaley.10 april 2011 - 8:28raplove schreef:
(...)
helemaal waar.
iemand die van voetbal houd en het zelf ook doet. en fan is van iberahim affaley.
Ik doe het niet zelf maar I love Ibrahim Affelay en het Nederlands elftalFirm believer of all that is magic
10 april 2011 - 8:3210 april 2011 - 8:37Yeeyy.
Een vrolijk meisje dat samen met haar friends uberveel lol heeftFirm believer of all that is magic
10 april 2011 - 8:46Iemand die heel veel van voetbal houdt. :]
Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.
10 april 2011 - 9:01Een rustig persoon die aardig is en met iedereen op kan schieten
Today will be Girl's Day party with you~
10 april 2011 - 9:32